וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נואף בזיע ודובב גבאי חתמו באום אל פאחם, מוחמד באדיר בשפרעם

שחקן הכנף של הפועל ירושלים וחלוץ מכבי יפו ישחקו אצל אדהם האדיה, הקשר שסייע להפועל פתח תקוה להעפיל לליגת העל הצטרף אל העולה מליגה א' צפון

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.6/ספורט1

הפועל אום אל פאחם הודיעה הערב (שני) על צירופם של נואף בזיע ודובב גבאי. שחקן הכנף בן ה-22 החל את העונה הקודמת במכבי אחי נצרת מהלאומית ואחרי שכבש במדיה ארבעה שערי ליגה ועוד ארבעה בגביע, עבר להפועל ירושלים ושותף בליגת העל בעיקר כמחליף (שבעה משחקים, רק אחד מהם בהרכב). לפני כן שיחק תקופה קצרה גם במ.ס. אשדוד. גבאי בן ה-36 כבש 13 שערי ליגה במדי מכבי קביליו יפו, לה סייע לפני כן להעפיל ללאומית. הוא חוזר לאום אל פאחם, במדיה שיחק שנה וחצי עד ינואר 2012 והבקיע 16 שערים.

הקבוצה של אדהם האדיה, שסיימה במקום הרביעי בליגה הלאומית, האריכה עד כה את חוזיהם של מוחמד אבו שאקר, ריף מסיקה, אחמד יונס, ניב סרדל ועמיד מחאג'נה, וצירפה לשורותיה את הקשר תאמבי סגס ממ.ס. כפר קאסם.

איחוד בני שפרעם, העולה החדשה לליגה הלאומית, ביצעה חיזוק ראשון לקראת עונת 2023/24 כשהחתימה את מוחמד באדיר. הקשר בן ה-29 שיחק בשנתיים האחרונות בהפועל פתח תקוה וסייע לה להעפיל לליגת העל, כשלפני כן לבש את מדי מכבי הרצליה, הפועל עפולה, הפועל אדומים אשדוד, שמשון כפר קאסם ומ.ס. כפר קאסם.

את שפרעם יאמן בעונה הקרובה עודד קוטר, שמונה לאחר שפיראס מוגרבי החליט לעזוב למרות שתי העליות הרצופות מליגה ב' אל הלאומית. הקפטן עלי חטיב חתם על חוזה חדש עד 2026.

מחזור הפתיחה של העונה החדשה בליגה הלאומית יהיה ב-24 באוגוסט (יום חמישי), כאשר הקבוצות ישחקו עד אז בגביע הטוטו שייצא לדרך ב-3 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully