וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד הפועל תל אביב תועד בתנועה אלימה לרגב פנאן, והתנצל

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 14:46

גיא ליפשיץ צולם בדרבי בעודו עושה תנועת חניקה מכוערת כלפי רגב פנאן, עורר סערה ברשת והתנצל: "תנועה קיצונית, אלימה ואני רוצה לבקש סליחה"

גיא ליפשיץ', הבן של דוד ליפשיץ, מתועד בתנועת חניקה לעבר רגב פנאן ביציעי הפועל תל אביב. מתוך הרשתות החברתיות, על פי סעיף 27 א', צילום מסך
גיא ליפשיץ', הבן של דוד ליפשיץ, מתועד בתנועת חניקה לעבר רגב פנאן ביציעי הפועל תל אביב/צילום מסך, מתוך הרשתות החברתיות, על פי סעיף 27 א'

אירועי האלימות בדרבי התל אביבי בכדורסל שנערך אתמול (ראשון) נמשכו גם הבוקר, אחרי שפורסמה תמונה שבה נראה האוהד גיא ליפשיץ מבצע תנועה בוטה שנועדה להקניט את רגב פנאן ממכבי תל אביב.

בתמונה שהתפרסמה ברשת נראה ליפשיץ עושה תנועת חניקה לעבר פנאן, שכידוע, אביו רגב פנאן התאבד בתלייה. כזכור, אתמול ביציעי הפועל תל אביב נראה גם חבל תלייה, שגם הוא נועד על מנת לפגוע ברגשות של רגב פנאן.

אחרי שהתברר ברשתות החברתיות שהמצולם בתמונה הוא הבן של תסריטאי "ארץ נהדרת" דוד ליפשיץ, החלה סערה, עם ביקורת חריפה שהופנתה לתסריטאי ואיש התקשורת, לו לא הייתה יד ומעל באירוע. בעקבות הסערה, גיא ליפשיץ התנצל על התמונה, וצייץ: "בקשר לתמונה שלי שפורסמה, חשוב לי להתנצל, זוהי תנועה קיצונית, אלימה ואני רוצה לבקש סליחה מכל מי שנפגע ממנה. היא בוצעה בלהט האירועים ובטיפשות ועדיין בשום אופן אין לה מקום. סליחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully