וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכון וינגייט הפך לבית הלאומי של איגוד הסיוף

לאחר שנה של הישגים, מדליות ותארים, זוכה הענף להפוך לחלק מהמכון הלאומי למצוינות בספורט. מסר לעולם כולו, שישראל מכוונת למשחקים האולימפיים

מכון וינגייט. יחצ,
הסייפים במכון וינגייט/יחצ

מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט מודיע, כי חתם על הסכם בית לאומי עם איגוד הסיוף, והענף יהפוך לחלק מהבית של הספורט הישראלי. החתימה סוללת את הדרך לקידום משמעותי בתוכנית לקידום ענף הסיוף ומקצה מתקנים לפעילותם במכון. מאז המעבר לפעילות בווינגייט במהלך מגפת הקורונה, איגוד הסיוף השיג צמיחה מדהימה מבחינת ההצלחות התחרותיות הרבות שצבר. שילוב של עבודה קשה מצד המאמנים והספורטאים ושל תנאי אימון משודרגים בווינגייט הם הגורמים שהובילו לצמיחה, לדעת גורמי המקצוע.

המעבר למכון וינגייט הוביל לשדרוג משמעותי בתוכנית המקצועית של האיגוד ולגיבוש נבחרת לאומית איכותית הזוכה להישגים בינלאומיים בהנהגתם של המאמנים הלאומיים סשה איבנוב ואנג'לו מאצוני. בשנים האחרונות, הנבחרת הלאומית הוכיחה את עוצמת חרבה עם מערך מרשים של ניצחונות בינלאומיים, שהקפיצה אותה ואת הספורטאיות והספורטאים החברים בה בדירוג העולמי. בין היתר הביאו הסייפים השנה מדליות באליפות אירופה והעולם לנוער, דירוג שיא של נבחרת הגברים בדקר בדירוג העולמי, מדליית כסף ליונתן כהן בגרנד פרי בודפשט ועוד הישגים רבים.

"אנחנו גאים להפליא בנבחרות שלנו", אמר יוסי הררי, יו"ר איגוד הסיוף. "כעת עומדות לרשותנו שעות כמעט בלתי מוגבלות להכשרת הענפים השונים - דקר, רומח ועוד. מרחב הפעילות הנרחב באולם נתניה, שקיבלנו, כולל לפחות 14 מסלולי אימון, ומאפשר לנו לערוך אימונים בו-זמנית לענפים שונים".
בהמשך לשיפור המתקנים, מכון וינגייט רכש ציוד סיוף חיוני בסיוע קרן המתקנים של הטוטו. בציוד זה כלולים 32 רולות (מתקנים אלקטרונים המחברים את הספורטאי למתקן השיפוט), 14 מכשירי שיפוט ומתקני מגן ל-14 מסלולים. יתרון נוסף של הפיכת וינגייט לביתו הלאומי של ענף הסיוף הוא שהציוד החדש יישאר מאוכסן באופן קבוע באולם, מה שיבטל את הצורך בהובלה ויבטיח אימונים ותחרויות ללא הפרעות וביעילות מקסימלית.

כמו כן, חלק מאולם נתניה עבר שיפוץ נרחב כדי להכיל מחסן תיקונים וציוד, מטבחון וחדר תדרוכים. חלל זה ישמש אך ורק את איגוד הסיוף, ויתפקד גם כן כמשרד האיגוד. ההסכם כולל גם מתקנים נוספים, ותמיכה רפואית בווינגייט, הניתנים לספורטאים.

"אמירה חשובה ומסר ברור"

יוסי הררי ניצל את ההזדמנות גם להודות ליחידת הספורט ההישגי, ובמיוחד למנהלה דני אורן ולראש השטח יאיר טלמון, על התמיכה המתמדת והתעקשותם הבלתי נלאית להגיע להסכם, שירים את הענף לגבהים חדשים. הוא גם הביע תודה למכון וינגייט, ובמיוחד למנכ"ל שי אברהמי, "אנו מרגישים במכון וינגייט לא רק כדיירים, אלא כחלק מהמשפחה".

מנכ"ל מכון וינגייט, שי אברהמי, אמר כי: "השנה האחרונה היתה שנה של שיאים והישגים לאיגוד הסיוף ולספורטאיות ולספורטאים שהוא מקדם. מדליות ותארים רבים, שהביאו גאווה רבה לכל ישראל. החתימה על ההסכם מכניסה את הענף והעוסקים בו לבית של הספורט הישראלי. זוהי אמירה חשובה ומסר חד וברור, שכולנו מכוונים אל התחרות החשובה בעולם".

מאמן הנבחרת, סשה איבנוב, אמר: "זה רגע היסטורי ומרגש לסיוף הישראלי. תמיד חלמתי על מרכז אימונים לסייפים בווינגייט. חלום, שהחל להתגשם לפני שנתיים והיום הפך לרשמי. וינגייט הפך להיות לבית של סיוף הישראלי. לי באופן אישי זה מאוד מרגש. אני מאוד אוהב את מכון וינגייט ומאמין בהצלחה של הפרויקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully