וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבא של חלאילי: "כיף שהוא מלך השערים, במכבי חיפה מחזיקים ממנו"

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 9:56

מג'די, אביו של ענאן חלאילי שכיכב במונדיאליטו עם נבחרת ישראל, חוגג את ההישג הגדול: "הכל תלוי בו. עכשיו הוא כבר מת להגיע הביתה ולאכול את האוכל של אימא"

נבחרת ישראל ניצחה אמש (ראשון) 1:3 את דרום קוריאה וזכתה במדליית ארד במונדיאליטו, ושוב, בין השחקנים הבולטים במשחק היה ענאן חלאילי, שהבקיע את השער השלישי. אביו מג'די שוחח הבוקר עם 103FM, וסיפר בהתרגשות על הצלחת הנבחרת ושל בנו.

"אני עקבתי הרבה אחרי הנבחרת הזאת. יש הרבה איכות, הרבה נחישות. העוצמות והמהירות בחלק הקדמי בסוף הכריעו את המשחק. הוא מלך השערים של הנבחרת, כיף", סיפר מג'די. הוא שיתף בתהליך שעבר בנו: "אני מתמחה בקטע הגופני, והוא מגיל קטן עובד ככה ומתחיל לקטוף את הפירות עכשיו אחרי שבע-שמונה שנים, וזה לא היה קל".

ענאן חלאילי נבחרת ישראל עד גיל 20. GettyImages
ענאן חלאילי נבחרת ישראל עד גיל 20/GettyImages

בהמשך התייחס לשיחה עם בנו: "הוא חווה את החוויה, נהנה מכל רגע. הוא מת להגיע הביתה ולאכול את האוכל של אימא", אמר בחיוך, וציין: "הם אמורים להגיע מחר בלילה".

לגבי עתידו המקצוע, טען: "העתיד שלו ברור ביותר - הוא שחקן של מכבי חיפה לכל דבר, הוא ייסע איתה למחנה אימונים ויתחיל איתה, והכול תלוי בו. אם הוא ראוי כמו שהוא הוכיח בנבחרת להיות שחקן בוגרים במכבי חיפה - הבמה היא שלו. המועדון וכולם מחזיקים ממנו ורוצים אותו שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully