וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארי: "יוקיץ' יכול להיות עוד יותר טוב, יש חלקים שלא ראינו ממנו"

חברו של כוכב דנבר טוען: "הוא יכול להשפיע עוד יותר על משחקים". באטלר עדיין מאמין בקאמבק מ-3:1: "הביטחון שלי מאוד, מאוד גבוה"

ניקולה יוקיץ' חוגג את משפחתו את הניצחון במשחק 4 בסדרת הגמר/צילום: מתוך אתר ה-NBA

ניקולה יוקיץ' מספק פלייאוף מופלא ורחוק 48 דקות מלהצעיד את דנבר לאליפות ראשונה אי פעם. ב-NBA כבר הכתירו אותו בשבועות האחרונים לשחקן הטוב בעולם, אולם לפי חברו הטוב ג'מאל מארי - זו רק ההתחלה. "הוא יכול להיות עוד יותר טוב", אמר הגארד, ערב המשחק החמישי בסדרת הגמר. "עוד לא ראינו חלקים מסוימים ממנו, הוא יכול להשפיע עוד יותר על המשחקים".

הסרבי נשאל על סוד הקסם של הנאגטס ואמר: "התקשורת היא מאוד חשובה, בעיקר בפלייאוף. אנחנו רואים מהלכים לפני שהם קורים, מדברים עליהם, יודעים מה מצפה לנו. כבר מהמשחק הראשון ניתן היה לראות כמה השתפרה התקשורת בינינו. אנחנו משתפרים גם בגמר, משתפרים ממשחק למשחק, והכי חשוב - בהגנה. אנחנו ממוקדים, ומבחינתנו זה עוד משחק, כמו המשחקים הקודמים בגמר, אבל לכולנו ברור שיש פה הזדמנות גדולה מאוד".

מארי נשאל במסיבת העיתונאים מתי האמין שדנבר מסוגלת ללכת עד הסוף וטען: "הרבה לפני שהגענו לגמר, היה לי ברור שזה יקרה. אני, אישית, מאמין כבר הרבה מאוד זמן. הביטחון בקבוצה הזו לא חדש לי". מייקל מאלון הוסיף: "מיאמי נואשת, כך שאנחנו נצטרך להיות עוד יותר נואשים. הם רעבים, אז אנחנו נצטרך להיות עוד יותר רעבים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

ואכן, זה בדיוק המסר שמשדרים אצל ההיט. כשג'ימי באטלר נשאל האם מיאמי תסתפק במחמאות על המסע המופלא שלה בפלייאוף אם יסתיים ללא זכייה, השיב: "ממש לא. בתחילת העונה דיברנו על אליפות, זו תמיד היתה המטרה. לא הגענו כל כך רחוק כדי להפסיק לשחק עכשיו. לא משנה מה הסיכויים, מה אומרים המספרים, צריך פשוט לנצח משחק אחד, ואז עוד אחד, ואז עוד אחד. הביטחון שלי מאוד, מאוד גבוה שאפשר לעשות את זה".

אריק ספולסטרה הוסיף: "כולם מספידים אותנו, אבל הקהל לא יכריע, והסיפורים לא יכריעו, והמספרים של קבוצה שבפיגור 3:1 לא יכריעו. מה שיקרה על הפרקט יכריע". טיילר הירו ככל הנראה שוב יישאר מחוץ לסגל, אף שהצליח לערוך אמש אימון חלקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully