וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמות באיטליה: ורונה שרדה במשחק המבחן, קליארי של ראניירי עלתה

פראוני כבש והורחק אחרי ש"עשה סוארס", ורונה גברה 1:3 על ספציה שירדה לסרייה B. לפאדולה (94) העלה את הקבוצה מסרדיניה עם 0:1 על בארי בגמר הפלייאוף, המאמן בכה אחרי סגירת מעגל מרגשת

תקציר: ספציה - ורונה 3:1/ספורט 1

שני משחקי הכרעה בכדורגל האיטלקי נערכו הערב (ראשון) ובסופם נקבע כי ורונה שורדת בסרייה A וקליארי עולה בחזרה אחרי עונה אחת. הראשונה שמרה על מקומה בזכות 1:3 על ספציה במשחק המבחן שנערך באצטדיון מאפיי, אחרי ששתיהן סיימו בשוויון נקודות במקום ה-18 בליגה, ואילו קלאודיו ראניירי סגר מעגל והחזיר את הקבוצה מסרדיניה עם 0:1 דרמטי על בארי בגמר הפלייאוף של ליגת המשנה.

סיריל אנגונג ורונה חוגג מול ספציה. GettyImages
צמד ששווה הישארות. סיריל אנגונג/GettyImages

ספציה - ורונה 3:1

מגרשה של ססואולו שימש כזירה נייטרלית לקביעת זהות היורדת השלישית שתצטרף לסמפדוריה וקרמונזה בסרייה B, והכול הוכרע עוד במחצית הראשונה. דוידה פראוני העניק לוורונה יתרון בדקה החמישית, אית'ן אמפאדו הוולשי השווה עם טיל למשקוף ופנימה בדקה ה-15, אבל גיבור הערב היה סיריל אנגונג, שכבר הבקיע העונה שני שערי ניצחון והפעם עשה את זה עם צמד: בדקה ה-26 אחרי דאבל פס עם מילאן ג'וריץ' ובדקה ה-38 במבצע סולו מחצי המגרש. השוער לורנצו מונטיפו מנע מספציה אפשרות לחזור כשעצר פנדל של אמבלה אנזולה בדקה ה-68, אחרי שפראוני הציל שער בטוח עם היד והורחק. ספציה ירדה אחרי שלוש שנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ראניירי מבקש מהקהל הצוהל: אל תקניטו את היריבה

בארי - קליארי 1:0

דרמה אדירה לעיני יותר מ-50 אלף צופים בסן ניקולה, שנותרו מתוסכלים כאשר קבוצתם איבדה את הכרטיס לסרייה A אחרי 12 שנים שבמהלכן שיחקה אפילו בסרייה D. קלאודיו ראניירי חזר לקליארי 32 שנה אחרי שהעלה אותה מהליגה השלישית לראשונה, וגם בגיל 71 רשם עלייה מפוארת. הקבוצה שלו אמנם סיימה חמישית בליגה ובמשחק הראשון בבית ספגה מבארי שוויון בדקה ה-96 מפנדל של מירקו אנטנוצ'י הוותיק, אבל הפעם היא זו שחגגה בתוספת הזמן. ג'אנלוקה לפאדולה, שכבש 25 שערים העונה והרשית גם במשחק הביתי, דחק מקרוב בדקה ה-94 אחרי הכנה של גבריאלה זאפה ונתן את האות לחגיגות אדירות. אגב, תיקו היה שולח את המשחק להארכה, ואם השוויון היה נשמר אז לא היו הולכים לפנדלים אלא בארי הייתה עולה, שכן היא סיימה שלישית בליגה הסדירה. לפאדולה מנע מחשבה על התסריט הזה וקליארי הצטרפה לפרוזינונה וגנואה שעלו אוטומטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully