וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 12.6: סיטי דחתה הצעה של פ.ס.ז' לטרייד על סילבה

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 19:49

אלופת אירופה סירבה לאפשרות לכלול בעסקה את וראטי ודונארומה. מודריץ' נחוש להישאר בריאל, פטר בוס מונה למאמן פ.ס.וו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.6/ספורט1

העברות

* פטר בוס מונה מאמנה החדש של פ.ס.וו איינדהובן. ההולנדי בן ה-59 חתם לשלוש שנים בפ.ס.וו ויחליף את רוד ואן ניסטלרוי. בוס, לשעבר מאמן מכבי תל אביב, אימן לאחרונה את ליון, ממנה פוטר באוקטובר.

* פראן גרסיה חתם רשמית בריאל מדריד והקבוצה הציגה אותו במשרדיה אחרי שעבר את הבדיקות הרפואיות במועדון. המגן מגיע מראיו וייקאנו תמורת 5 מיליון יורו. גרסיה, 23, שגדל במחלקת הנוער של ריאל, חתם לארבע שנים.

* אגב, ריאל מדריד הודיעה היום שוויניסיוס ג'וניור מחליף את מספר החולצה ל-7 (מ-20), רודריגו יהיה מספר 11 (מ-21).

* ברנטפורד מימשה את האופציה ורכשה את החלוץ קווין שאדה מפרייבורג עבור סכום המוערך בכ-25 מיליון יורו. הגרמני בן ה-21 חתם אצל הדבורים לחמש השנים הבאות.

* אוניון ברלין רכשה את החלוץ מיקל קאופמן. הדני בן ה-22 שיחק העונה כמושאל מקופנהאגן בקרלסרוהה מליגת המשנה בגרמניה ובמדיה כבש 10 שערים ובישל עוד 8. אוניון שילמה עבורו כ-3 מיליון יורו.

* סטנדרד ליאז' הודיעה על צירופו של איידן אוניל בן ה-24, הבלם/קשר האוסטרלי שבעברו היה שייך לברנלי והגיע בהעברה חופשית אחרי כשלוש שנים במלבורן סיטי.

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס עם שחקן הרכש פראן גרסיה. ריאל מדריד, אתר רשמי
נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס עם שחקן הרכש פראן גרסיה/אתר רשמי, ריאל מדריד
ג'יימס מדיסון, לסטר סיטי. Nathan Stirk, GettyImages
בדרך לפרויקט בניוקאסל? מדיסון/GettyImages, Nathan Stirk

שמועות

* על פי דיווחים בצרפת, מנצ'סטר סיטי דחתה הצעה של פריז סן ז'רמן לכלול את ג'אנלואיג'י דונארומה ומרקו וראטי בעסקה שתעביר לאלופת צרפת את ברנרדו סילבה.

* לאן יילכו כוכבי סיטי? סילבה כאמור קיבל הצעה מפריז סן ז'רמן והודה שעשוי לעזוב, אילקאי גונדואן מחזיק בהצעה לשלוש שנים מברצלונה אבל גם מערב הסעודית ויחליט בימים הקרובים.

* לוקה מודריץ' נחוש להישאר בריאל מדריד ואמור להגיע לסיכום על כך בשבועות הקרובים. חרף השמועות והדיווחים, הוא לא קיבל כל הצעה מקבוצות סעודיות, טוען העיתונאי סנטי אאונה.

* "סקיי ספורטס" מצטרף לדיווחים השונים על כך שהארי קיין לא צפוי לעבור הקיץ למנצ'סטר יונייטד, לנוכח סירובה של טוטנהאם למכור אותו חרף העובדה שהוא נכנס לשנתו האחרונה בחוזה.

* ב'סקיי ספורטס' מדווחים שלמרות ההתעניינות של טוטנהאם, ניוקאסל קרובה יותר להגיע לסיכום מול ג'יימס מדיסון. הקשר בן ה-26 של לסטר שירדה לצ'מפיונשיפ מעוניין להישאר בפרמיירליג והמגפייז מובילים כרגע במרוץ להחתמתו.

* צ'לסי עדיין רחוקה מסיכום עם ברייטון והפערים גדולים, אבל לא מוותרת על האפשרות לצרף את הקשר האקוודורי מויסס קאייסדו.

* עוד שם גדול בדרך לערב הסעודית: אל אטיפאק מהליגה הסעודית מאוד קרובה לצרף את סטיבן ג'רארד כמאמן שלה לעונה הבאה. לפי הדיווחים, אקס ליברפול ומי שאימן לאחרונה את אסטון וילה כבר נחת בערב הסעודית לצורך התקדמות בשיחות והתרשמות מהמקום ומהמועדון.

* אחרי שנכשלה בהחתמת ליאונל מסי ועם הניסיון לפתות את ניימאר, אל הילאל הסעודית רוצה לשים על הקווים את ז'וזה מוריניו כמאמן הבא שלה.

* ארסנל החלה בשיחות מול לסטר לגבי החתמתו של טימותי קסטניה, מגינה הבלגי של השועלים. התותחנים מעוניינים לעבות את העמדה לקראת העונה הבאה, כשקירן טירני צפוי לעזוב לניוקאסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully