וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאנו עלתה ל-0:2 על וירטוס בולוניה, ברצלונה גברה על מלאגה

שילדס (18 נק' ו-4 ריב') ובארון (12 נק' ו-4 ריב') הובילו את האלופה לניצחון 76:79 הקבוצה של שנגליה (16 נק' ו-5 ריב') וברביעי יוכלו להבטיח את האליפות באיטליה. הקטלאנים עלו ל-1:2 עם 79:90 מרשים, אולימפיאקוס דרסה 52:75 את פנאתינייקוס

תקציר: מלאגה - ברצלונה 90:79/ספורט 1

שלבי ההכרעה של הליגות המקומיות בכדורסל האירופי המשיכו הערב (ראשון) כשמילאנו עלתה ליתרון 0:2 בסדרת הגמר של פלייאוף הליגה האיטלקית. ברצלונה גברה 79:90 על מלאגה בזכות רבע אחרון נפלא ופנאתינייקוס הובסה 75:52 בחוץ אצל אולימפיאקוס שעלתה ל-1:2 בסדרת גמר הפלייאוף היווני.

העימות בסיום המשחק

ניקולו מלי מילאנו. GettyImages
יתרון מבטיח בסדרה. מלי מול תאודוסיץ'/GettyImages

מילאנו - וירטוס בולוניה 76:79

אחרי שבמשחק מספר 1 בסדרה מילאנו הצליחה לשוב מפיגור בו הייתה מצויה ברוב שלבי המשחק, גם הפעם זה הלך קשה לקבוצה למארחת. בולוניה פתחה נהדר ועלתה ליתרון שנשמר קרוב לירידה להפסקה עם יכולת טובה של טוקו שנגליה (16 נק' ו-5 ריב'), אך שאבון שילדס (18 נק' ו-4 ריב') סייע למילאנו לחזור לעניינים ולרדת למחצית ביתרון 35:38. בהמשך החצי השני היתרון של האדומים גדל והגיע בשיאו ל-10 כשבילי בארון תרם 12 נק' ו-5 ריב', אבל דקות הסיום היו דרמטיות כשוירטוס הצליחה לעלות ליתרון מאוחר ואיבדה אותו בדקה האחרונה עם החטאות מהקו של שנגליה. האלופה עם יתרון 0:2 בסדרה תוכל לסגור עניין ולהשאיר את התואר בצפון איטליה במשחק מספר 3 שייערך ברביעי. עם שריקת הסיום וירידת הקבוצות לחדר ההלבשה, מספרי שחקני בולוניה התעמתו עם הקהל המקומי במה שדרש הפרדה של שחקני הקבוצות וכוחות אבטחה.

תומאש סטוראנסקי, ברצלונה. Roberto Finizio, GettyImages
החזירו את היתרון בסדרה. סטוראנסקי/GettyImages, Roberto Finizio

מלאגה - ברצלונה 90:79

הקטלאנים רצו לשים בצד את האכזבה מהפיינל פור בקובנה וניצחו את מלאגה בקרב עיקש במשחק הראשון בסדרה חצי גמר הפלייאוף הספרדי. במשחק מספר 2 בסדרה הסיפור היה אחרת לגמרי כשהאורחת השיגה ניצחון חוץ מרשים והשוותה את הסדרה לקראת צמד המשחקים שיערכו כעת אצלם בבית.

ברצלונה עלתה ליתרון לקראת סיום הרבע הראשון כשניקולה מירוטיץ' (12 נק' ו-5 ריב') הוביל את הקלעים של הבלאוגרנה, לפני שקנדריק פרי (12 נק') עשה את הדבר הזהה לקראת הירידה להפסקה ביתרון 40:43 של המארחת. תומאש סטוראנסקי (12 נק') הפך לזכות הקטלאנים ברבע השלישי והגדיל את היתרון ל-6, כשברבע האחרון יצרו בריחה והיתרון צמח עד שברצלונה השיגה את הניצחון השני בסדרה עם 79:90 ועלתה ל-1:2 שיוכל להעלות אותה לגמר כבר בשלישי במשחק הרביעי של הסדרה.

קוסטאס סלוקאס שחקן אולימפיאקוס. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
חצי שני דורסני שהסתיים בניצחון אדום. סלוקאס/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

אולימפיאקוס - פנאתינייקוס 52:75

המשחק הגדול של יוון בסדרת גמר הפלייאוף התחיל צמוד במיוחד עם יתרון מינימלי של הקבוצה מאתונה כשפאריס לי (11 נק' ו-6 אס') הוביל 18:19 את פנא בסיום הרבע הראשון. לקראת הירידה למחצית, קוסטאס סלוקאס (14 נק' ו-7 אס') הוביל את המארחת לריצת 0:11 ויתרון 28:36 בהפסקה. בחצי השני אולימפיאקוס כבר הייתה גדולה בכמה רמות על היריבה המרה ועלתה ליתרון דו ספרתי, כשגם מוסטאפה פאל (11 נק' ו-5 ריב') סייע לפיינליסטית פיינל פור היורוליג לברוח ולדרוס 52:75 בדרך ל-1:2 בסדרה ועם אפשרות להכריע את גורל האליפות ביום חמישי בבירת יוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully