וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל לב ירושלים מינתה את לימור פלג כמאמנת הקבוצה בעונה הקרובה בליגת העל

פלג בת ה-38 שיחקה 14 עונות בליגת העל. יש לה דאבל עם מכבי אשדוד ב-2015/16. לפני שלוש שנים פרשה ממשחק ומונתה לעוזרת מאמנת של שירה העליון באליצור רמלה, ובעונת 2021/22 זכתה איתה באליפות. במרץ 2023 מונתה למאמנת בנות הרצליה לצד לימור מזרחי

לימור פלג. עודד קרני,
לימור פלג/עודד קרני

הפועל לב ירושלים, שעלתה לליגת העל, מודיעה על הצטרפותה של לימור פלג כמאמנת בעונה הבאה.
פלג בת ה-38 שיחקה 14 עונות בליגת העל. יש לה דאבל עם מכבי אשדוד ב-2015/16. לפני שלוש שנים פרשה ממשחק ומונתה לעוזרת מאמנת של שירה העליון באליצור רמלה, ובעונת 2021/22 זכתה איתה באליפות. במרץ 2023 מונתה למאמנת בנות הרצליה לצד לימור מזרחי.

לימור פלג מסרה: "מתרגשת לקחת חלק ממועדון שבנה את עצמו מאפס עם ערכים וחזון שמתכתבים עם האני מאמין שלי" והוסיפה "אני רוצה להודות לנטע אבוגוב ולרבקה רוס על האמון שנתנו בי ובטוחה שביחד נגיע להישגים".

נטע אבוגוב, יו"ר קבוצת הפועל לב ירושלים, אמרה: "הפועל לב ירושלים פועלת מיומה הראשון כמועדון כדורסל מוביל בעיר ירושלים ובישראל כולה. בתוך שנתיים לקחנו דאבל בלאומית ועלינו לליגת על, ואני מצפה לעונה הבאה ומאמינה שעכשיו רק המשחק מתחיל. אני מבקשת להודות מקרב לב ליונתן אורן על המחויבות, הרצינות וההשקעה הרבה בבניית הקבוצה והובלתה לאורך העונה עד לסיום המתוק וההיסטורי". עוד אמרה אבוגוב "מינויה של לימור פלג כמאמנת הקבוצה הוא מינוי מרענן ומרגש אשר מכיר ביכולתן של נשים ראויות להוביל ולהגיע להצלחות. לימור היא לא רק אישה חזקה וערכית, אלא גם מאמנת מקצועית ורעבה שמאמינה בכדורסל הנשים וביכולת שלו להצליח, ובגדול".

הפועל לב ירושלים הוא מועדון כדורסל הנשים הגדול ביותר באזור ירושלים, והוא גם המועדון היחידי בארץ שיש לו קבוצת נשים בליגת על, מחלקה צעירה והישגית בליגות הבכירות לנערות, ואקדמיה לכדורסל נערות שפועל בחוות הנוער הציוני בירושלים. המועדון קם במטרה לתת לנשים באשר הן, ללא הבדלי דת או שיוך כזה או אחר, לחוות העצמה ולאתגר נשים למצוינות באמצעות ספורט. כל אישה יכולה למצוא עצמה בהפועל לב ירושלים ולהתחיל את מעגל החיים - להעביר את הערכים של המועדון לעוד נשים, לבנות שלה וכו'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully