וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב חתם לשנתיים במכבי חיפה: "מאושר לחזור הביתה"

15.6.2023 / 18:15

הקשר הוותיק (37) שגדל במועדון וסגר 12 שנים מפוארות בבלגיה, שם הוא גם נבחר פעם אחת לשחקן העונה, ינסה לסייע לירוקים לזכות באליפות רביעית רצופה וגם רביעית שלו עם הקבוצה: "האוהדים הטריפו אותי". שרי יישאר הקפטן

ליאור רפאלוב נוחת בישראל לקראת חזרה למכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: זיו שטיינר

חוזר הביתה: ליאור רפאלוב חתם היום (חמישי) במכבי חיפה והוא שב לישראל אחרי תקופה ארוכה ומוצלחת של 12 שנים בליגה הבלגית. רפאלוב בן ה-37 סיים חוזה באנדרלכט, כך שהוא מגיע לקבוצת נעוריו בהעברה חופשית.

"מאושר לחזור הביתה. המשחק האחרון שלי היה משחק אליפות בקרית אליעזר, שמעתי על סמי עופר עם כל הטירוף של האוהדים, שגם הטריפו אותי ברשתות החברתיות ורק קראו לי לחזור. מרגש מאוד", אמר רפאלוב אחרי החתימה.

המנהל המקצועי גל אלברמן הוסיף: "נרגשים להודיע בגאווה על חזרתו הביתה של ליאור רפאלוב. ליאור, שעשה שנים נפלאות באירופה, חוזר כדי להוסיף לקבוצה מכישרונו הייחודי, ניסיונו ואישיותו יוצאת הדופן. אנו רוצים לאחל לליאור רגעים גדולים שיזכירו נשכחות, הישגים, תארים ושלל הצלחות אישיות וקבוצתיות. ברוך שובך הביתה ליאור רפאלוב ובהצלחה!".

שחקן מכבי חיפה ליאור רפאלוב עם הנשיא יעקב שחר. מכבי חיפה, אתר רשמי
התחיל את הקריירה במכבי חיפה ויסיים (כנראה) במכבי חיפה. רפאלוב עם יעקב שחר/אתר רשמי, מכבי חיפה

עוד במכבי חיפה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

למרות הקו שהנהיג בשנים האחרונות, אלברמן החליט שיש צורך בשחקן ישראלי עם ניסיון רב בסגל, ולאור העובדה שרפאלוב נחשב לסמל במועדון הוחלט להשלים את המהלך. על אף החתמתו של הקשר, צ'ארון שרי ימשיך להיות הקפטן הראשון של הירוקים גם בעונה הבאה.

רפאלוב בן ה-37 עלה לקבוצה הבוגרת של מכבי חיפה ב-2004 וזכה איתה בשלוש אליפויות, כאשר ב-2010/11 גם נבחר לשחקן העונה ואז נמכר לקלאב ברוז' תמורת 2.5 מיליון יורו. עם ברוז' הוא זכה בשתי אליפויות וגביע אחד, כבש שערים רבים גם באירופה ונבחר לשחקן השנה בבלגיה כשחקן אנטוורפן, אליה עבר ב-2018 ועמה זכה בגביע ב-2020. בשנתיים האחרונות שיחק באנדרלכט וכבש במדיה 25 שערים ובישל עוד 12 בכל המסגרות. הקשר הירוק ילבש בעונה הבאה את הספרה 11, זאת לאחר שבמדי המועדון לבש בעבר את המספר 26 ו-10 בעברו.

סך הכול יש לרפאלוב 116 שערים כליגיונר ולצדם עוד 94 בישולים בכל המסגרות. במדי נבחרת ישראל כבש שישה שערים ב-40 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully