וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי חליקה מאשים: "חברי הנהלה פועלים מתוך אינטרסים אישיים ופוליטיים"

יו"ר איגוד השחייה הלין על כך שטרם מונה מנכ"ל חדש וטען במכתבו כי יש "אובדן דרך שפוגע אנושות בשחייה הישראלית כולה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.6/ספורט1

מיקי חליקה, יו"ר איגוד השחייה, שלח היום (ראשון) מכתב להנהלת האיגוד, קבל על "אובדן דרך באיגוד", הלין על כך שעדיין לא מונה מנכ"ל חדש לתפקיד ואף הציע לפנות את מקומו.

שחיין העבר כתב: "מאז כניסתי לתפקיד בחודש אוקטובר 2021, ראיתי את משימתי כשליחות לענף ממנו גדלתי וצמחתי. קידום הישגים וקידום הענף היו הסיבה העיקרית בגינה לקחתי על עצמי את תפקיד היו"ר. כל מי שחי ונושם את השחייה הישראלית, מודע לעובדה כי השחייה הישראלית ונבחרות ההישג נמצאות כיום ב-ALL TIME HIGH , מבחינת עומק השחיינים ואיכותם.

"אליפות ישראל שהתקיימה בסוף השבוע האחרון ממחישה היטב את הדרך המקצועית שהובלתי בשנה החולפת, וזאת חרף האתגרים והשינויים במהלך תקופה זו. כמובן, לא עשיתי זאת לבדי אלא בעזרת שותפים שראו את מטרות האיגוד ופעלו להגשמת החזון המשותף".

מיקי חליקה, יו"ר איגוד השחייה. גיא אריאלי, איגוד השחייה
"לא אוכל לקחת אחריות על החלטות המנוגדות לאינטרסים של האיגוד". מיקי חליקה/איגוד השחייה, גיא אריאלי

חליקה המשיך: "לצערי, מזה זמן רב אני מרגיש כי חברי הנהלת האיגוד משני צידי המתרס אינם רואים את מטרות האיגוד וחזון הענף כנר לרגליהם. חברי ההנהלה פועלים מתוך אינטרסים אישיים ופוליטיים, ומתוך אינטרסים אלו מקדמים החלטות שלא שמות בראש סדר עדיפויות את טובת העמותה, דבר המעיד באופן מובהק על אובדן דרך.

"כיום, 13 חודשים לפני המשחקים האולימפיים, שלושה חודשים לפני אליפות עולם לנוער (הנערכת בישראל), חודש וחצי לאחר הודעת התפטרות המנכ"לית, אנחנו עדיין נמצאים ללא מנכ"ל מכהן! האם מתקבל על הדעת שכך מתנהל ארגון עם תקציב של 19 מיליון ש"ח?! מינוי מנכ"ל הינו מהלך קריטי שהיה צריך להיעשות מזמן.

"לא אוכל לקחת אחריות כיו"ר הוועד המנהל על החלטות המנוגדות לאינטרסים של האיגוד. כל שינוי לא מקצועי שיעשה היום עלול לפגוע במוסד האיגוד ופגיעה אנושה בשחייה הישראלית כולה.

"אני מוכן לפנות את מקומי לאדם אחר שיוסכם על כלל חברי ההנהלה בכדי שנוכל למנף את הישגי האליפות לכדי מדליה באולימפיאדה הקרובה. אמשיך לשמש חבר בהנהלת האיגוד ואהיה נכון לסייע לכל אדם שדרכו היא בדרך ההצלחה של השחיינים ואיגוד השחייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully