וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מליח האריך את חוזהו בהפועל ירושלים, מלמוד לא יפתח את העונה

המגן ימשיך לעונה חמישית במועדון האדום, הבלם בן ה-20 שעבר אירוע בריאותי לפני כשלושה חודשים הצטווה על ידי הרופאים לנוח ולא לקחת חלק בפעילות ספורטיבית בתקופה הקרובה

הסיכום השבועי, 8.6/ספורט1

ממשיך באדום: שחקן ההגנה יוראי מליח האריך חוזה לשנה נוספת בהפועל ירושלים והוא ישלים בכך לפחות חמש עונות במועדון, עמו הוא עלה לליגת העל לפני שלוש שנים.

"אני ממש שמח להישאר בבית, ולראות אותו גדל ומשיג מטרות חדשות בכל עונה", אמר מליח. "אני שמח לתרום את החלק שלי למאמץ, מאחל לעצמי לקחת חלק משמעותי ככל הניתן, ושיהיו לנו עוד הרבה סיבות לחגוג אתכם בקהל. יאללה הפועל!"

יוראי מליח, שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
ממשיך בהפועל ירושלים. יוראי מליח/דני מרון

מי שלא יפתח את העונה הבאה עם הפועל ירושלים הוא נועם מלמוד. מלמוד, שעבר אירועי בריאותי לפני כשלושה חודשים, הצטווה על ידי הרופאים שלא לקחת חלק בפעילות ספורטיבית בתקופה הקרובה, לאחר הבדיקות שעבר. "הוא חלק בלתי נפרד מאיתנו על המגרש וביציע, מאז ומתמיד. מבקשים לחזק את נועם, בתקווה לראות אותו שב למגרש", מסרה הפועל ירושלים.

בחודש מרץ האחרון נלקח מלמוד לבית החולים שערי צדק בעקבות אותו אירוע בריאותי, שאחריו עבר הליך רפואי. מאז הבלם בן ה-20 לא שיחק, כאשר לפני כן היה בורג חשוב בסגל של זיו אריה וגם שיחק בנבחרת הצעירה של ישראל.

זיו אריה עצמו אמר מספר ימים לאחר האירוע שעבר מלמוד: "אנחנו צריכים להגיד תודה שהוא איתנו, כי זה יכול היה להתדרדר למקומות הרבה יותר גרועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully