וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 11.6: עוואר חתם ל-5 שנים ברומא, ניימאר לאל הילאל?

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 18:14

קשר ליון הצטרף לג'אלורוסי בהעברה חופשית, הקבוצה הסעודית שלא הצליחה להנחית את מסי עברה לחברו מפריז. סוזה מתקרב לנאפולי, גריירו בבאיירן, נאצ'ו האריך חוזה בריאל מדריד וראיה סיכם בטוטנהאם

מנצ'סטר סיטי חוגגת את הזכייה בליגת האלופות/מתוך האתר הרשמי של מנצ'סטר סיטי

העברות

* באיירן מינכן אישרה: החתמנו גם את רפאל גריירו. רק יומיים אחרי שאלופת הבונדסליגה הודיעה על החתמת קשר לייפציג קןנרד ליימאר, חבר ההנהלה קרל היינץ רומניגה התראיין ואמר שגם המגן-קשר השמאלי של דורטמונד חתם, כשהודיע כבדרך אגב: "צירפנו שני שחקנים, ליימר וגריירו".

* הנשיא החדש הרברט היינר הוסיף: "נעשה הכל כדי לבנות קבוצה חזקה. אנחנו יכולים להוציא 100 מיליון על שחקן, אבל בצורה הנכונה. אנחנו מחפשים חלוץ, אבל כולם יקרים. הוא חייב להתאים אלינו. קולו מואני, הארי קיין, ולאחוביץ', אוסימן. אנחנו בוחנים את האפשרויות. גם בקטע הכלכלי. אנחנו הולכים להשקיע הרבה כסף. הרננדס? רוצים שיישאר. גורצקה? תמיד יש שמועות, הוא חתום. פבאר? רוצים שיישאר".

* רומא הכריזה רשמית על הצטרפותו של חוסם עוואר, קשרה של ליון שהגיע כשחקן חופשי וחתם על חוזה עד 2028. "זה הפרויקט הנכון עבורי - מועדון גדול, שחקנים איכותיים וקהל מיוחד", אמר הצרפתי בן ה-24 שעבר לאחרונה לייצג את נבחרת אלג'יריה.

* נאצ'ו פרננדס, שחקנה של ריאל מדריד, הודיע כי הוא מאריך את חוזהו במועדון בשנה נוספת עד 2024: ממשיך לעוד עונה עם המועדון שהוא המשפחה שלי".

רפאל גריירו שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
גם הוא הגיע בחינם. באיירן מתחזקת/רויטרס
לוצ'יאנו ספאלטי מאמן נאפולי עם פאולו סוזה מאמן סלרניטנה. רויטרס
המחליף? סוזה וספאלטי/רויטרס

שמועות

* מי יחליף את לוצ'יאנו ספאלטי? באיטליה מדווחים: נשיא נאפולי דה לורנטיס נפגש עם פאולו סוזה, והפורטוגלי צפוי להיות המאמן הבא של אלופת איטליה.

* טוטנהאם מעוניינת לנצל את חוסר שביעות הרצון של מנצ'סטר יונייטד מג'יידון סאנצ'ו שהגיע במחיר מופקע, ולהביא אותו בקיץ הקרוב תמורת סכום שינוע בין 40 ל-50 מיליון ליש"ט. בנוסף, באנגליה מדווחים שדויד ראיה הגיע לסיכום מול התרנגולים על הצטרפותו מברנטפורד, כשהמכשול שנותר הוא סכום ההעברה - 40 מיליון ליש"ט אותם הדבורים דורשים.

* אחרי שהניף גביע שלישי תוך שלושה שבועות, קפטן מנצ'סטר סיטי אילקאי גונדואן (שחוזהו מסתיים בסוף יוני) הבהיר: "עדיין לא קיבלתי החלטה בנוגע לעתידי". השחקן מבוקש על ידי ברצלונה, כידוע, שכרגע מתקשה להחתים שחקנים. סיטי רוצה שהגרמני יישאר ויאריך חוזה.

* הסעודים ממשיכים לתת את הטון בשוק ההעברות: אל הילאל, שלא הצליחה להנחית את ליאונל מסי, מנסה על פי הדיווחים להחתים את חברו ניימאר. במקביל, אל אהלי מוכנה להציע לריאד מחרז חוזה לשלוש שנים, אבל בניגוד לשמועות טרם הוגשה הצעה למנצ'סטר סיטי ובטח לא בגובה 100 מיליון יורו.

* ליברפול רוצה לרכוש מסאות'המפטון את הקשר ג'יימס וורד פראוס. הקדושים רוצים 50 מיליון ליש"ט, ליברפול מוכנה לשלם חצי, וכרגע ממתינה. גם מאנו קונה, קשר מנשנגלאדבך, ברשימה של קלופ.

* בצרפת טוענים: ניוקאסל מתכוננת להגיש "הצעה שמנה" לר.ב. לייפציג על קשרה ההונגרי דומיניק סובוסלאי בן ה-22.

* מנצ'סטר יונייטד רוצה את מייסון מאונט מצ'לסי אבל לא מוכנה לשלם יותר מ-60 מיליון ליש"ט, רוצה את בלם נאפולי קים מין-ג'יי על מנת שיחליף את הארי מגווייר ואת שוער פורטו דיוגו קוסטה (שעליו דורשים הפורטוגלים 75 מיליון יורו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully