וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מצפה לתגובה מהפועל: "משחק 1 היה יוצא מהכלל"

11.6.2023 / 9:30

הצהובים משוכנעים שהאדומים יציגו יכולת משופרת במשחק 2 בגמר. ג'ייק כהן: "מקווה שזה יהיה משחק גדול שנוכל לספר עליו לנכדים"

מכבי תל אביב תוכל לזכות הערב (ראשון, 21:15) באליפות המדינה אם תנצח את הפועל תל אביב בהיכל שלמה ותשלים 0:2 בסדרת הגמר. הצהובים מגיעים למשחק אחרי היכולת המשכנעת במשחק מספר 1 בסדרה, בו הובילו ביותר מ-20 הפרש לפני שניצחו 79:90.

מאז המשחק עבדו במכבי על התאמות מקצועיות, ובפן המנטלי הם בעיקר רוצים לוודא שלא יופתעו על ידי האדומים. "שאף אחד לא יחשוב שזה יהיה כמו המשחק השני בחולון", אמרו במכבי אתמול. "המשחק הראשון היה יוצא מן הכלל לעומת מה שחווינו מהפועל תל אביב העונה. זו קבוצה חזקה מאוד, עם יכולות גבוהות. נופתע מאוד מאוד אם נשלוט שם באותה דומיננטיות".

"אני רוצה להאמין שאנחנו מתכוננים לכל משחק באותה צורה, לא משנה אם זה משחק שני בגמר או משחק באמצע העונה. אנחנו מתכוננים לזה כל השנה ואנחנו נבוא מוכנים מנטלית ופיזית", אמר ג'ייק כהן, המצטיין של מכבי במשחק הראשון, "אנחנו רוצים להיות יותר אגרסיביים וקשוחים. תמיד מה יש לשפר, למרות שמשחק 1 היה משחק טוב עבורנו עדיין יש לנו דברים לשפר. להיות יותר אגרסיביים זה משהו שאנחנו יכולים לעשות"

ווייד בולדווין לצד ג'ייק כהן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
אופרה אחרת? כהן ובולדווין במשחק 1/לירון מולדובן

בצד המקצועי יודעים במכבי שהקרב החשוב במשחק יהיה הקרב על הריבאונד. הצהובים העריכו אמש כי הפועל לא תבצע שינוי ותשאיר את ג'יילן הורד ולא את ג'יי פי טוקוטו, בעיקר בשביל המאבקים מתחת לסלים, ומאמינים שיקבלו גרסא יותר טובה של האדומים בתחום הזה. פרמטר נוסף שמכבי תנסה להמשיך ולשלוט בו הוא הקצב. המטרה היא לנסות לאבד כמה שפחות כדורים כדי למנוע מהפועל נקודות במשחק מעבר בו היא מצטיינת.

"עבדנו באמת על הריבאונד שלנו, כי רצינו לשלוט בו אחרי שהתקשנו בתחילת השנה והראנו שיפור. יש לנו הזדמנות להמשיך ולהשתפר", אמר כהן.

במכבי לא רצו להתייחס לכל נושא טקס האליפות והדיבורים סביב קיומו. בקבוצה מודעים לאווירה הלא פשוטה שאמורה להיות הערב בהיכל שלמה, ומאמינים שיצליחו לעמוד במבחן. "שיחקנו שם כבר ואנחנו יודעים איך האנרגיות יהיו. לשחקנים שלא שיחקו דרבי בפלייאף אולי זה יהיה שונה, אבל שיחקנו משחקים גדולים כל הקריירה שלנו וזה עוד אחד. נקווה שזה יהיה ערב שנוכל לספר עליו לילדים ולנכדים", סיכם כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully