וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השאיפה במנהלת לפני הדרבי: טקס אליפות רגיל, "אבל לא בכל מחיר"

11.6.2023 / 7:23

במנהלת נערכים לתרחישים שונים במקרה של אליפות של מכבי תל אביב בדרייב אין. אבטחה מוגברת תחכה, גם הצהובים ייבדקו במגנומטר?

עונת 2022/23 בליגת העל בכדורסל עשויה להגיע הערב (ראשון, 21:15) לסיומה אם מכבי תל אביב תנצח את הפועל תל אביב במשחק מספר 2 בגמר הפלייאוף בהיכל שלמה, אחרי שניצחה את המשחק הראשון בהיכל מנורה 79:90.

כפי שפרסמנו לאחר המשחק הראשון בסדרה, זכייה של מכבי תל אביב באליפות בהיכל שלמה עשויה ליצור מצב שבו יתקשו במנהלת הליגה לערוך את טקס האליפות על הפרקט מול אוהדי הפועל תל אביב. במנהלת יערכו הבוקר ישיבת סיכום מול המשטרה ביחד עם הפועל תל אביב ולאחר מכן יתקבלו החלטות סופיות, אך במהלך סוף השבוע בדיונים ניסו במנהלת להתכונן לכל התרחישים.

הקו המנחה של המנהלת, כפי שהובהר לקבוצות, הוא השאיפה לקיים את טקס האליפות כרגיל, על הפרקט, כפי שנעשה במשך כל השנים. יחד עם זאת, אחד הגורמים בקבוצות אמר ש"זה לא יקרה בכל מחיר" וש"לא יעשו טקס אליפות על הפרקט שיסכן מישהו". אחת האפשרויות שנלקחות בחשבון היא הענקה של צלחת האליפות בחדר התקשורת בהיכל שלמה, או ביום אחרי בהיכל מנורה מול קהל מוזמן של מכבי תל אביב.

גיל בני, הפועל תל אביב, שומר על ווייד בולדווין, מכבי תל אביב. קובי אליהו
תהיה הנפה? בולדווין מול בני במפגש הקודם בדרייב אין/קובי אליהו

הסיטואציה שעשויה להתרחש היא ייחודית לא רק לכדורסל הישראלי, אלא לספורט הישראלי בכלל. מספר הפעמים בו טקס האליפות התרחש במקום שנחשב עוין לזוכה, קטן מאוד.

במקביל לאפשרויות של קיום טקס אליפות, צפויים היום בהיכל שלמה סידורי אבטחה כבדים במיוחד, דומים לאלה שהיו במשחק הראשון בהיכל מנורה. בהפועל תל אביב עומדים על כך שאוהדי ואנשי מכבי תל אביב יעברו בדיקות קפדניות כולל במגנומטרים, כפי שהם עברו במשחק הראשון בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully