וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכיבת סוסים: ניצחונות מרשימים נוספים לרוכב הצעיר יהלי קז בסבב היוקרתי

אחרי הניצחון בסן טרופה, יהלי קז בן ה-14 השיג שני ניצחונות ומקום שני אחד בתחרות מסבב האליפות העולמי של לונגינס

יהלי קז. LONGINES Global Champions Tour,
LONGINES Global Champions Tour/LONGINES Global Champions Tour

יהלי קז בן ה-14 לא עוצר. אחרי הניצחון המרשים שלו בשבוע שעבר בסן טרופה, הגיעו ביומיים האחרונים שני ניצחונות נוספים ומקום שני אחד באותו סבב תחרויות (LONGINES Global Champions Tour), הפעם בקאן שבריביירה הצרפתית בתחרות קפיצות.

ביום התחרויות הראשון (אתמול) הוא ניצח עם סוסתו איזי טיימס (IzzyTimes VDP) במקצה הגראנד פרי 2 כוכבים (CSI2*) במעבר מעל מכשולים בגובה 1.25 מ', אותם עבר ללא הפלות בזמן של 31.42 שנ'. באותו מקצה הוא סיים שני עם הסוס אימג'יניישן (Imagination), אתו הוא עבר את המסלול הצורה חלקה בזמן איטי בכחצי שניה מהזמן אותו קבע עם איזי טיימס.

רק לשם המחשה, במקצה הזה דורג הצמד הצרפתי מקסים פיירו (Maxime Pierrot) בן ה-27 וסוסתו ג'ני (Genie) במקום השלישי, ובמקום הרביעי סיים הצמד האמריקני ווילטון פורטר (Wilton Porter) בן ה-29 וסוסו יאנאצ'ק די (Janacek D).

היום (שישי) קז הצעיר וסוסתו איזי טיימס ניצחו במקצה הגראנד פרי שני כוכבים נגד השעון, ללא שלב ג'אמפ-אוף, הפעם עם קפיצות מעל מכשול מעט גבוה יותר - 1.30 מ', כשסיימו את המסלול בזמן של 64.13 שנ'. עם הסוס אימג'יניישן הוא הסתפק במקום ה-14 במקצה.

במקום השני במקצה זה דורג הצמד הבריטי שכלל את הרוכבת פוליאנה גרדלי (Pollyanna Gredley) בת ה-36 והסוס קומיסיר אס (Commissaire S) אשר סיימו את המסלול 2.49 שנ' איטי יותר מקז וסוסתו.

בסיום התחרות קז הצעיר והמוכשר סיכם: "כמובן שעם הניצחונות אתה מתחיל לצפות לתוצאות טובות יותר, אבל ההרגשה שמשמיעים את ההמנון ושכל הקהל מוחא לך כפיים מדהימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully