וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב כאוס לפני גמר האלופות: פקקים, תורים ועשן משריפה

עודכן לאחרונה: 10.6.2023 / 21:22

אוהדים שהתלוננו על מסע ארוך נטשו רכבים והחלו לצעוד ברגל קילומטרים ארוכים בכביש המהיר. בהגיעם לאצטדיון התקבלו בתורים ארוכים ומחירים מופקעים

תקציר ניצחונה של איטליה 1:2 על דרום קוריאה בחצי גמר המונדיאליטו/ספורט1

באנגליה מדווחים: שוב כאוס לפני גמר ליגת האלופות באיסטנבול. על פי הדיווחים בממלכה, רבים מאוהדי מנצ'סטר סיטי ואינטר נאלצים ללכת כמעט 8 ק"מ לאצטדיון אתאטורק בגלל התנועה, ולהתמודד לא רק עם תורים ענקיים מחוץ לאצטדיון, אלא גם עם עשן שמגיע משריפה שפרצה במחסן בקרבת מקום.

עד שעות אחר הצהריים האווירה הייתה טובה, והברים והמסעדות במרכז איסטנבול החלו להתרוקן כאשר אוהדי סיטי החלו לעשות את דרכם לאצטדיון האולימפי. אופ"א עשתה הכל כדי להימנע מחזרה על הפיאסקו מהשנה שעברה, ועודדה את האוהדים לקחת אוטובוסים לאצטדיון שהחלו לצאת בשעה 13:00 שעון מקומי - תשע שעות לפני שריקת הפתיחה - כשהאחרון אמור לצאת בשעה 18:00.

אוהדי מנצ'סטר סיטי בגמר ליגת האלופות. רויטרס
אוהדי מנצ'סטר סיטי בגמר ליגת האלופות/רויטרס
אוהדי מנצ'סטר סיטי צועדים לאצטדיון על כביש מהיר. מתוך הרשתות החברתיות, צילום מסך
אוהדי מנצ'סטר סיטי צועדים לאצטדיון על כביש מהיר/צילום מסך, מתוך הרשתות החברתיות

אוהדים רבים דיווחו שהנסיעה נמשכת כמעט שעתיים (!) כאשר אוטובוסים רבים תקועים בפקקי תנועה איומים. אלו שבחרו לנסוע במטרו - אפילו עם שלוש החלפות - הגיעו מהר יותר, כאשר להם לקח "רק" 90 דקות, ועוד עם מיזוג אוויר.

בעקבות הפקקיםהמייגעים מאות אוהדים של סיטי נטשו את המכוניות שלהם ובמקום לנסוע בחרו לצעוד בשולי הכביש המהיר המוביל לאצטדיון. התקשורת הטורקית הראתה תמונות של אוהדים צועדים לאורך כביש מהיר, ליד תנועת רכבים, במטרה נואשת להגיע לאצטדיון.

ואז, אלה שהגיעו מוקדם, התלוננו על היעדר שתייה ואוכל, ומחירים מופקעים בדוכנים הבודדים. כאמור, עשן נראה מיתמר באוויר מסביב לאצטדיון אתאטורק, על רקע דיווחים על שריפה במחסן סמוך. בנוסף, אוהדים התמודדו עם קושי להיכנס לאצטדיון לאחר שהגיעו, כאשר קהל גדול התגודד מחוץ למקום, בתורים ארוכים. 20 אלף אוהדים הוקצו לסיטי, 20 אלף לאינטר, ושאר האצטדיון של 72,000 מושבים מורכב ממקומיים, זוכים בהגרלה ומקורבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully