וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי שולחת מסר: "למה לעזאזל אתם מדברים על החרא הזה?"

שחקני ההיט העצבניים לא מבינים למה מספידים אותם לפני משחק 5 בדנבר, מסבירים מה ישתנה בקרב הבא ושולחים מסר לניימאר

ניקולה יוקיץ' חוגג את משפחתו את הניצחון במשחק 4 בסדרת הגמר/צילום: מתוך אתר ה-NBA

מי שחושב שמיאמי מרימה ידיים אחרי שהפסידה שני משחקי בית, טועה בגדול, וכנראה שלא מכיר את ה"היט קאלצ'ר", התרבות של המועדון, שמסרב להיכנע. על פי כתבתו של כריס היינס ב"בליצ'ר ריפורט", ההיט עדיין מלאי אמונה, ויגיעו גם למשחק מספר 5 בדנבר במטרה לנצח ולהשלים מהפך.

"חדר ההלבשה של מיאמי היט היה דומם ביום שישי בערב", תיאר היינס, "שחקנים התלבשו לאטם על הספסלים ליד הארוניות שלהם, עם ראשיהם מוטים כלפי מטה. הגארד מקס שטרוס נראה עצבני. הוא לא קלע אף נקודה ב-18 דקות משחק, בפעם השנייה בסדרת הגמר שהוא לא קולע. כשסיים להתלבש, החלו צלמים וכתבים להתגודד סביבו. 'אתם צריכים לדבר איתי?', הוא שאל בעצבנות.

"בשלושה מתוך ארבעה משחקי בגמר, ההיט לא הצליחו לקלוע יותר מ-95 נקודות, והפסידו את שני משחקי הבית. במשחק 4 ביום שישי, ניקולה יוקיץ' ישב על הספסל במשך רוב הרבע הרביעי בגלל בעיית עבירות, אבל ההיט לא יכלו לנצל את היעדרותו.

קייל לאורי, דאנקן רובינסון, שחקני מיאמי היט. Megan Briggs, GettyImages
"אנשים תמיד פותחים את הפה". לאורי/GettyImages, Megan Briggs
מאמן מיאמי היט אריק ספולסטרה מאוכזב. רויטרס
יעשה עוד קסם? ספולסטרה/רויטרס

"ההיט פצועים, אבל עדיין מאוד גאים. האם פערי הכיישרון גדולים מדי? 'זה לא מכבד שאנשים אומרים את זה, כי אתה לא יכול פשוט להתל את דרכך לגמר. זה דורש כישרון', אמר מנהיג הקבוצה אודוניס האסלם לפני שיצא מחדר ההלבשה, 'אני לא יודע על מה דה פאק הם מדברים עם החרא הזה. כן, יש לנו כמה שחקנים שלא נבחרו בדראפט, אבל הם שחקנים מוכשרים והגענו עד הלום. אנחנו פשוט צריך להגביל את הטעויות שלנו.

"'הם קיבלו 20 נקודות מהאיבודים שלנו (14). זה לא יכול לקרות. אבל אני מאמין בקבוצה הזו, בדיוק כמו שהאמנתי בקבוצות כשהיו לנו את די-וויד ולברון ג'יימס. אין לי ספק שנגיב בהתאם'.

"קייל לאורי גם דחה את הנרטיב הזה בגילוי לב. 'אנשים תמיד יפתחו את הפה שלהם. זה כמו חורי תחת, לכולם יש אחד ... היינו במצב הזה כל הפלייאוף שבו אנשים ביטחו אותנו ואמרו שאנחנו קבוצה בלי שחקני דראפט, אבל אנחנו בגמר ה-NBA מסיבה ברורה, לעזאזל. אני לא חושב שאנחנו מקשיבים לרעשים סביבנו'.

ג'ימי באטלר, מיאמי היט. Mike Ehrmann, GettyImages
כבר היו במצב הזה. באטלר ולאב/GettyImages, Mike Ehrmann
ג'ימי באטלר, מיאמי היט, מול ג'מאל מארי, דנבר נאגטס. Megan Briggs, GettyImages
לא יכול לבד. באטלר/GettyImages, Megan Briggs

"מיאמי הסתמכה מאוד על ג'ימי באטלר, שהוביל את קבוצתו עם 25 נקודות ב-9 מ-17 מהשדה עם שבעה ריבאונדים ושבעה אסיסטים. אבל פרט לקייל לאורי מהספסל, נראה שחסר למיאמי שחקן נוסף המסוגל ליזום ולייצר נקודות... מנגד לנאגטס יש מספר שחקנים שהוכיחו את היכולת להשיג נקודות מעבר לשני הכוכבים שלהם, ניקולה יוקיץ' וג'מאל מארי.

"'אני חושב שבהתקפה שלנו, אנחנו יוצרים זריקות אחד לשני', אמר לאורי, 'אני חושב שלנאגטס יש תוכנית הגנה נהדרת, אבל פשוט החטאנו כמה זריקות. אנחנו מגיעים לספוטים שלנו. הלילה היו איבודים. זה לא עוזר בכלל'.

"'אם יש מישהו שיכול לנסוע לדנבר ולנצח שם, זה אנחנו', אמר האסלם, 'אתה מרשה לעצמך להיות מתוסכל הלילה. אבל כשאתה מתעורר, החרא הזה נגמר ואנחנו מתמקדים במשחק 5. משחק שסוגר סדרה זה המשחק שהכי קשה לנצח. אנחנו נעמוד באתגר'.

"לפני שעזב את האולם, לאורי לחץ את ידו של כוכב הכדורגל הברזילאי ניימאר ונפרד ממנו במסר ברור. 'אנחנו נחזור לפה, למשחק 6', אמר לניימאר, 'נתראה אז'".

  • עוד באותו נושא:
  • מיאמי היט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully