וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בלארוס לגלג על המאמן: "4 נק' נגד ישראל וקוסובו? מצחיק"

מאמן בלארוס יצא בהצהרה יומרנית לקראת משחקי מוקדמות היורו: "המטרה: 4-6 נקודות". חלוץ מכבי פתח תקוה הבריז מהסגל?

תערוכת גביע העולם של נבחרת ארגנטינה/שלמה וייס

נבחרת בלארוס תארח את נבחרת ישראל ביום שישי למשחק במסגרת המחזור השלישי במוקדמות יורו 2024, והמצב אצלה לא מבשר טובות. בימים האחרונים ראשי הנבחרת סיפרו ששלושה שחקנים קיבלו זימונים לסגל הרחב, אבל לא השיבו ו"נעלמו". אחד מהם אגב, הוא שחקן מכבי פתח תקוה בשנה החולפת, איליה שקורין, שכבר הצהיר בעבר שכרגע הוא לא מעוניין לייצג את הנבחרת.

היום המאמן גאורגי קונדרטייב סיפק הצהרה יומרנית לקראת המשחקים נגד ישראל וקוסובו, ונתקל בלגלוג של אחד משחקניו, הבלם הוותיק סרגיי פוליטביץ'. האחרון אגב, רמז שהוא לא ממש שש להגיע, "אבל הקבוצה שלי קיבלה הודעה שאני מוזמן, אז אני חייב להתייצב".

קונדרטייב אמר היום לקראת צמד המשחקים: "המטרה היא לקחת לפחות ארבע נקודות. מינימום ארבע, מקסימום שש כמובן. החבר'ה מסוגלים, הם יגיעו עם קצת יותר ביטחון לצמד המשחקים. התמונה בבית עוד יכולה להתהפך".

פוליטביץ' נשאל לגבי הדברים הללו והשיב: "די מצחיק שהוא אמר את זה, אבל אם המאמן מגיע במצב רוח לוחמני זה דבר טוב. כבר אמרתי ששני המשחקים הללו הם הכי חשובים בקמפיין כי אחריהם לא תהיה דרך חזרה. בואו נהיה כנים - אם נפסיד שוב, נוכל להיאבק רק על המקום הלפני אחרון.

ממן נבחרת בלארוס, גאורגי קונדרטייב. Srdjan Stevanovic, GettyImages
מצב רוח קרבי. קונדרטייב/GettyImages, Srdjan Stevanovic

בלארוס הפסידה בשני משחקי הפתיחה שלה, 5:0 לשוויץ ו-2:1 לרומניה. היא תארח את ישראל בבודפשט ללא קהל, בגלל שאופ"א אוסרת עליה לארח בבלארוס בגלל התמיכה ברוסיה במסגרת הפלישה לאוקראינה והמלחמה בשטחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully