וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא חלמנו להיות בגמר": המונדיאליטו יצמיח אלופה חדשה

אורוגוואי תניף לראשונה בגמר השלישי שלה או שאיטליה תעשה את זה בהופעת הבכורה? כוכב הטורניר קסאדיי: "לא מסתפקים בזה, רוצים את הגביע" (א', 00:00, ספורט4)

תקציר ניצחונה של איטליה 1:2 על דרום קוריאה בחצי גמר המונדיאליטו/ספורט1

ישראל אמנם לא תהיה שם למרות טורניר חלומי, אבל גמר המונדיאליטו 2023 ייערך מחר (ראשון בחצות, ספורט4) באצטדיון על שם דייגו ארמנדו מראדונה בלה פאטה, כאשר אורוגוואי תפגוש את איטליה ובכל מקרה תהיה אלופה חדשה במפעל הזה.

הישג השיא של איטליה היה המקום השלישי ב-2017, כעבור שנתיים הגיעה שוב לחצי הגמר וסיימה במקום הרביעי, והפעם היא עורכת הופעת בכורה בגמר ומקווה להיות הנבחרת האירופית התשיעית שמניפה את הגביע. לעומתה, אורוגוואי הייתה בגמר פעמיים בעבר, אבל הפסידה 2:1 לארגנטינה ב-1997 וגם 4:1 בפנדלים לצרפת לפני עשור. אם תזכה, היא תצטרף לארגנטינה וברזיל כדרום אמריקאיות היחידות שהניפו גם את הגביע העולמי עד גיל 20.

שחקן נבחרת אורוגוואי עד גיל 20 אנדרסון דוארטה. JUAN MABROMATA/AFP, GettyImages
יביא לאורוגוואי את הגביע? אנדרסון דוארטה/GettyImages, JUAN MABROMATA/AFP

אנדרסון דוארטה, כובש שער הניצחון לרשת ישראל בחצי הגמר, ימשיך להוביל את התקפת הסלסטה הצעירים וחברו לוסיאנו רודריגס ישוב אחרי שני משחקי הרחקה. מתאו פונטה עדיין פצוע וגם מתיאס אבאלדו לא צפוי לשחק. אורוגוואי בונה בעיקר על ההגנה ששמרה על שער נקי בחמישה מששת המשחקים בטורניר, פרט להפסד 3:2 לאנגליה בשלב הבתים.

שישה משחקני הנבחרת עד גיל 20 כבר קיבלו זימון ממרסלו ביילסה, המאמן החדש של אורוגוואי, לסגל הנבחרת הבוגרת לקראת המשחקים מול ניקרגואה וקובה. פרט לדוארטה ורודריגס, מדובר גם בשוער רנדל רודריגס, הבלם פקונדו גונסאלס וסבסטיאן בוסלי והקפטן פבריסיו דיאס, שאמר: "ברגע קבלת ההודעה הודיתי לחברים כי בלעדיהם לא יודע אם זה היה אפשרי. זה פרס על השקעה ממושכת".

עוד בוואלה!

אופיר חיים: "גם אם נישאר ב-9 שחקנים, נעשה הכול בשביל המדליה"

לכתבה המלאה
צ'זארה קזאדיי שחקן נבחרת איטליה עד גיל 20. Eurasia Sport Images, GettyImages
יכול לסיים כמלך שערי הטורניר וכ-MVP שלו. צ'זארה קסאדיי/GettyImages, Eurasia Sport Images

אלא שהפעם ההגנה הקשוחה הזו תיתקל בצז'ארה קסאדיי, מלך שערי המונדיאליטו עם שבעה כיבושים והמועמד המוביל לזכות בתואר השחקן המצטיין. הקשר ששייך לצ'לסי והושאל לרדינג מליגת המשנה, מצא את הרשת בכל שלב בטורניר ונעזר בסימונה פאפונדי בן ה-17, שסובב את הכדור החופשי הנפלא שהעניק לאיטליה 1:2 דרמטי על דרום קוריאה בחצי הגמר ועשוי להרוויח בשל כך את המקום ב-11. אגב, בניגוד ליריבה, האזוריני ספגו בחמישה מששת משחקיהם עד כה (שמרו על רשת נקייה רק ב-0:3 על הרפובליקה הדומיניקנית בשלב הבתים).

"לא ציפינו להגיע לגמר בהתחלה, אנחנו מאושרים מהדרך שעשינו ומלאים באנרגיה", אמר קסאדיי. "אנחנו יודעים שזה גמר ראשון של איטליה, אבל לא מרגישים שזה מספיק. אנחנו רוצים עוד, רוצים לזכות בגביע. הכוח שלנו הוא הגיבוש והאחדות כקבוצה, אנחנו מבינים שעלינו לסבול יחד ברגעי קושי כדי להצליח. זה מה שעושה את ההבדל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully