וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראשון גמר הרולאן גארוס: דג'וקוביץ' יזכה בגרנד סלאם מספר 23?

ניצחון על קספר רוד (16:00) יהפוך את הסרבי לגדול בהיסטוריה לפחות מבחינת כמות התארים בגרנד סלאם. הנורבגי הבטיח: "אשחק בלי לחץ"

האם נובאק דג'וקוביץ' יהפוך מחר (ראשון, 16:00) לטניסאי הגדול בכל הזמנים לפחות מבחינת כמות תארי גרנד סלאם? הסרבי בן ה-36 יעלה למשטח החימר בפריז, למשחק הגמר של הרולאן גארוס 2023 שם יפגוש את קספר רוד. אם הוא ינצח את הנורבגי בן ה-24, נולה יניף תואר גרנד סלאם מספר 23 וישבור שוויון עם רפאל נדאל שלו 22.

המאזן בין השניים נוטה באופן ברור לטובתו של דג'וקוביץ': 0:4, כשכל ארבעת המשחקים התקיימו בטורנירים באיטליה - שניים מהם על משטח החימר ברומא - והסרבי לא מפסיד אפילו מערכה אחת.

רוד עדיין לא זכה בגרנד סלאם, אבל הגיע לגמר בפריז בשנה שעברה. דג'וקוביץ' זכה ברולאן גארוס "רק" פעמיים, ב-2016 וב-2021.

קספר רוד, נובאק דג'וקוביץ' ב-2022. Matthew Stockman, GettyImages
המאזן נוטה באופן ברור לטובת הסרבי. דג'וקוביץ' ורוד/GettyImages, Matthew Stockman

"אני לא חושב שלניסיון יש חשיבות מכריעה במשחקים מהסוג הזה", אמר דג'וקוביץ' שמבוגר מיריבו ב-12 שנה, "אולי זה יכול לעזור כדי לשלוט יותר טוב ברגשות ולנהל את האנרגיה, אבל זה לא מה שינצח את המשחק. מן הסתם המוטיבציה מאוד גבוהה".

רוד הובס על ידי נדאל בגמר בשנה שעברה, ובהמשך הפסיד לקרלוס אלקראס בגמר אליפות ארה"ב. במשחק השלישי שלו על תואר גרנד סלאם, הוא מקווה לנצח: "הוא רוצה לזכות בפעם ה-23, אני רוצה לזכות בפעם הראשונה. אני הולך לשחק בלי לחץ ופשוט לנסות ליהנות. זו הולך להיות האתגר הכי גדול שלי השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully