וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגה שביונטק זכתה ברולאן גארוס בפעם השנייה ברציפות

הפולנייה ניצחה את קרולינה מוחובה 2:6, 7:5, 4:6 במשחק הפכפך וזכתה בגרנד סלאם הצרפתי בפעם השלישית בקריירה. הצ'כית שמדורגת 43 בעולם, נלחמה, חזרה מפיגור, אבל לבסוף הפסידה

איגה שביונטק היא שוב אלופת הרולאן גארוס. הפולנייה בת ה-22 הגיעה לפריז כפייבוריטית לזכייה שנייה ברציפות ושלישית בסך הכול וסיימה שבועיים מופלאים עם ניצחון על קרולינה מוחובה הצ'כית. שביונטק אמנם הפסידה היום מערכה ראשונה בטורניר, אבל אחרי סט שני לא יציב, היא חזרה מפיגור 2:0 במערכה השלישית, העלתה את הרמה בדיוק בזמן הנכון וניצחה. היא הטניסאית הראשונה מאז 2007 שזוכה בטורניר הנשים פעמיים ברציפות.

ז'וסטין הנין עשתה זאת ב-2005, 2006 ו-2007 ובשנה הבאה שביונטק תנסה להניף בפעם השלישית ברציפות בעצמה. עד אז יש עוד 12 חודשים, אבל אם היא תשמור על כושר דומה, קשה לראות מי תעצור אותה. הפולנייה שזכתה בשנה שעברה באליפות ארה"ב וכעת מחזיקה בארבעה תארי גרנד סלאם, תנסה לעשות זאת בווימבלדון בפעם הראשונה, בעוד כמה שבועות.

מוחובה שמדורגת 43 בעולם אחרי הידרדרות בגלל פציעה, לא ויתרה על אף נקודה, נאבקה ונלחמה. נגד ארינה סבאלנקה בחצי הגמר קור הרוח שלה עשה את העבודה והיא רשמה קאמבק מזהיר וניצחון מרשים. מול שביונטק המצוינת זה הספיק בשביל לנצח מערכה, אבל לא יותר.

איגה שביונטק, רולאן גארוס 2023. רויטרס
שוב אלופה. שביונטק/רויטרס
איגה שביונטק, קרולינה מוחובה, רולאן גארוס 2023. רויטרס
איזה גמר. מוחובה ושביונטק בסיום/רויטרס

מערכה 1

שביונטק עלתה ל-0:1 אחרי משחקון בשליטתה ולמרות שאיבדה בו שתי נקודות. מוחובה קיוותה להיעזר בחבטות ההגשה החזקות שלה להשוות, אבל הפולנייה כפתה עליה טעויות ושברה ל-0:2. שביונטק טסה ל-0:3 לפני שמוחובה עלתה על הלוח במשחקון ההגשה השני שלי. במצב של 1:3 לזכותה, המדורגת 1 נתקלה בקשיים ראשונים, אבל הצילה נקודת שבירה ועלתה ל-1:4. הצ'כית עוד הצליחה לנצח משחקון צמד, אבל בהמשך שביונטק שברה שוב ועם 2:6, עלתה ל-0:1 במערכות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קרולינה מוחובה, רולאן גארוס 2023. רויטרס
שוב לא התייאשה לרגע, אבל הפעם זה לא הספיק. מוחובה/רויטרס
איגה שביונטק, רולאן גארוס 2023. רויטרס
שלטה במערכה הראשונה. שביונטק/רויטרס

מערכה 2

כמו בסט הראשון, שביונטק עלתה ל-0:1 ומיד שברה ל-0:2, במשחקון הכי חלש של מוחובה שבפעם הראשונה בטורניר נראתה אובדת עצות. אלא שדווקא שם, מהמקום הכי נמוך, הצ'כית שאף פעם לא מתייאשת, צימקה ל-3:1 ולאחר מכן שברה בפעם הראשונה עם כמה חבטות לפנתיאון. מוחובה השלימה שלושה משחקונים מצוינים כדי לאזן ל-3:3 ובהמשך הוסיפה שבירה כדי לעלות ל-4:5. שביונטק שברה בחזרה, אבל נשברה מיד ומוחובה עלתה ל-5:6 ושוב הגישה לניצחון במערכה - כשהפעם היא עושה את העבודה ומנצחת 5:7.

קרולינה מוחובה, רולאן גארוס 2023. רויטרס
סיפקה כמה מהלכים נהדרים. מוחובה/רויטרס
איגה שביונטק, רולאן גארוס 2023. רויטרס
החגיגה הייתה בסופו של דבר של שביונטק/רויטרס

מערכה 3

מוחובה המשיכה במומנטום גם במערכה השלישית. שביונטק איבדה פוקוס ונשברה ולאחר מכן הצ'כית נעזרה בחבטות ההגשה המצוינות שלה כדי לעלות ל-0:2. כשהיא עם הגב לקיר, הפולנייה העלתה את הרמה שלה ומיהרה לאזן ל-2:2, ובמשחקונים הבאים שתי הטניסאיות נשברו כשאחרי שמונה כאלו, לוח התוצאות מראה 4:4. שביונטק עלתה ל-4:5 ומשם לא הביטה יותר לאחור. שבירה נוספת סידרה לה 4:6 וניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully