וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה נואשת להיפטר משלושה שחקנים, ראפיניה יימכר בסכום עתק?

האלופה רוצה להיפרד עד סוף החודש מפאטי, טורס וקסייה, ומקווה שהברזילאי יכניס לקופת המועדון 90 מיליון יורו. ומי לא למכירה?

תקציר: ברצלונה - מלאגה 88:79/ספורט1

אחרי שלא הצליחו להנחית בחזרה בקאמפ נואו את ליאונל מסי, בברצלונה מבינים כי כדי להתחזק בצורה ראוי לקראת העונה הבאה הם חייבים מכירת חיסול. לפי דיווח ב"ספורט" הקטאלני, בפגישת ההנהלה שבה נכח גם צ'אבי הוחלט כי חייבים למכור את פרנק קסייה, פראן טורס ואנסו פאטי. אלופת ספרד הציבה בעדיפות גבוהה לסגור עסקאות מכירה של שניים מהם כבר עד סוף יוני, וצ'אבי יבהיר לשלושה שהם לא חלק מהתכניות לעונה הבאה.

שלושת השחקנים לא הביעו רצון רב להיענות לדרישה ולעזוב, אך בלית ברירה נציגיהם ממשיכים לחפש פתרונות. פאטי מחזיק בהצעה מוולבס וסוכנו ז'ורז'ה מנדש מחפש יעד אחר על אף שכאמור אין בכוונתם להיפרד.

בברצלונה מקווים למכור את קסייה לקבוצת פרמיירליג ביותר מ-30 מיליון יורו, אך אם לא תגיע הצעה שכזו הם ינסו לסגור עסקה עם אינטר שמעוניינת בשירותיו. אם הקשר מנבחרת חוף השנהב אכן יחתום אצל הנראזורי, זו תהיה עבורו חזרה לעיר מילאנו שנה בלבד אחרי שעזב את היריבה הגדולה מילאן.

ראפיניה ברצלונה. GettyImages
90 מיליון יורו? ראפיניה/GettyImages

מעבר לכך, הקטלאנים ינסו להיפטר גם משחקנים שבילו העונה בהשאלה. קלמן לנגלה וסמואל אומטיטי אמורים להיפרד סופית מהמועדון, שצפוי גם למכור את עבדה אזלזולי שהראה ניצוצות במדי אוסאסונה. כחלק מהרצון להכניס כסף כדי להתחזק בשחקנים, במועדון עשויים למכור את ראפיניה לכל המרבה במחיר, שעשוי להגיע ל-90 מיליון יורו. השחקנים שמכירתם אינם על הפרק הם פדרי, רונאלד אראוחו, מארק אנדרה טר סטגן ופרנקי דה יונג.

כאמור, ברצלונה מחזיקה ברשימת מטרות ארוכה לקראת העונה הבאה, כשבראשה עומד אילקאי גונדואן שעשוי לערוך הערב בגמר ליגת האלופות את הופעתו האחרונה במדי מנצ'סטר סיטי. חברו לקבוצה ברנרדו סילבה מבוקש גם כן בקטאלוניה, כמו גם ז'ואאו קאנסלו, תומא מונייה, רובן נבס ויוזואה קימיש, שעשוי להפעיל לחץ על באיירן מינכן כדי לכפות מעבר לליגה הספרדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully