וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנרבחצ'ה איבדה את האליפות בטורקיה, ברצלונה הסתבכה בספרד

אנאדולו אפס ניצחה 78:87 בזכות 52 נקודות משותפות של מיציץ' ובריאנט, והשלימה 1:3 בסדרת חצי הגמר. מלאגה גנבה מהבלאוגרנה את הביתיות עם ניצחון 79:88. באיטליה, מילאנו עלתה ל-0:1 על וירטוס בולוניה אחרי 82:92

תקציר: אנאדולו אפס - פנרבחצ'ה 78:87/ספורט1

אנאדולו אפס השלימה הערב (שישי) 1:3 על פנרבחצ'ה בסדרת חצי גמר הפלייאוף הטורקי, לאחר שניצחה באולמה הביתי 78:87. אף אחד כבר לא יזכור שהקבוצה של דימיטריס איטודיס הביסה ב-42 הפרש את אלופת אירופה היוצאת במשחק הראשון בסדרה, והייתה רחוקה שנייה מלעלות ל-0:2 לפני שוויל קלייברן ירה שלשת ניצחון במשחק השני. הצהובים-כחולים מאבדים את האליפות בה זכו בשנה שעברה, וארגין עתמאן יחכה בגמר למנצחת בסדרה בין טורק טלקום אנקרה לקרשיאקה, בתקווה להיפרד מאנאדולו עם אליפות לפני שהוא עובר לאמן את פנאתינייקוס.

פנרבחצ'ה הובילה לאורך כל הרבע הראשון, אבל ברבע השני נקלעה לפיגור שהגיע בשיאו ל-13 נקודות. במחצית השנייה היא הצליחה להפוך, לפני שאנאדולו החזירה מיד את ההובלה לעצמה, ולא הסתכלה לאחור. ואסילייה מיציץ' סיים כקלע הבולט אצל המנצחת עם 27 נקודות ומסר 6 אסיסטים, אקס מכבי תל אביב אלייז'ה בריאנט תרם 25 נקודות ו-9 ריבאונדים. סקוטי ווילבקין, עוד אחד שכיכב במדים הצהובים, בלט בשורות המפסידים עם 18 נקודות. מרקו גודוריץ' (8 אסיסטים) וג'ונתן מוטלי (9 ריבאונדים) קלעו 16 כל אחד.

צפו בתקציר: אולימפיה מילאנו עלתה ל-0:1 על וירטוס בולוניה בגמר האיטלקי

תקציר מסדרת גמר הפלייאוף בליגה האיטלקית: אולימפיה מילאנו - וירטוס בולוניה 82:92/ספורט1

* בסדרת גמר הליגה האיטלקית, אולימפיה מילאנו שמרה על הבית במשחק הראשון והכניעה את וירטוס בולוניה בתוצאה 82:92. שבאז נאפייר הוליך את הקבוצה של אטורה מסינה עם 22 נקודות, דבון הול סייע לו עם 15. מרקו בלינלי הוותיק רשם 19 בצד השני, טוקו שנגליה סיפק 16 משלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צפו בתקציר: ברצלונה הפסידה 88:79 למלאגה, ואיבדה את הביתיות

תקציר: ברצלונה - מלאגה 88:79/ספורט1

* התוצאה המפתיעה של הערב הגיעה מספרד, שם אוניקאחה מלאגה ניצחה 79:88 בברצלונה והעבירה לעצמה את יתרון הביתיות בסדרת חצי הגמר, מה שמאלץ את הקבוצה של שרונאס יאסיקביצ'יוס לנצח לפחות אחד משני משחקי החוץ הבאים כדי להימנע מהדחה. טייסון קרטר בלט בשורות מלאגה עם 19 נקודות, ניקולאס לאפרוביטולה קלע כמות זהה עבור הבלאוגרנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully