וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל בשחייה: דניס לוקטב קבע את הקריטריון לאולימפיאדת פריז

9.6.2023 / 20:41

השחיין הצעיר שבר את השיא הישראלי ב-200 מטר חופשי הבטיח את המקום במשחקים האולמיפיים בקיץ הבא. דריה גולובטי קבעה קריטריון לאליפות העולם במשחה המקביל

הסיכום השבועי, 8.6/ספורט1

אליפות ישראל בשחייה לבוגרים המשיכה היום (שישי) בבריכה הלאומית במכון וינגייט. אחרי שיאים ישראלים שנשברו ביום הראשון וקריטריון אולימפי שנקבעו ביום השני - גם ביום השלישי התווסף עוד שחיין לסגל האולימפי לפריז 2024, לאחר שדניס לוקטב קבע את הקריטריון במשחה ל-200 מטר חופשי.

לוקטב ניצח במשחה עם זמן של 1:46.17 דקות ושיפר בכמעט חצי שניה את השיא שלו, 1:46.64 דקות, אותו הוא קבע במשחקים האולימפיים בטוקיו לפני שנתיים. חברו של לוקטב, תומר פרנקל שקבע קריטריון אולימפי אתמול, סיים שני עם 1:46.90 דקות וגל כהן גרומי סיים שלישי עם 1:47.39 דקות.

במשחה המקביל לנשים קבעה דריה גולובטי קריטריון לאליפות העולם ביפן בחודש הבא לאחר שניצחה עם זמן של 1:58.24 דקות. גולובטי שברה את השיא לנוער במשחה זה שהיה שייך לאנסטסיה גורבנקו (1:58.99 דקות) ונקבע לפני שנתיים.

דניס לוקטב לצד תומר פרנקל. גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה, איגוד השחייה
שניהם עם הקריטריון האולימפי. לוקטב ופרנקל/איגוד השחייה, גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה

לוקטב אמר בסיום: "תומר פרנקל עשה אתמול את הקריטריון לפריז וזה נתן לי המון דרייב, אנחנו מתחרים יחד מגיל 10 וחברים טובים מאוד ואני מאוד שמח, זו סגירת מעגל. עוד לפני התחרות דיברו על המשחה הזה, שהוא יהיה צמוד ומעניין, אני הכי אוהב שליחים ואני חושב שיש לנו רביעיית שליחים מאוד חזקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully