וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד מכבי ת"א כבן 10 הגיש תלונה אחרי שבילה את הלילה במיון

9.6.2023 / 19:30

צפו בהשלכת החפץ מיציע אוהדי הפועל ת"א: הקטין פונה עם חשש לזעזוע מוח. האדומים טוענים: מאבטחים "שרפו" לאוהדינו כרטיסים

תיעוד מצלמות האבטחה ביד אליהו: השלכת החפץ מיציע אוהדי הפועל ת"א, שפגעה באוהד מכבי ת"א/צילומי אבטחה

במשטרת תל אביב הוגשה תלונה היום (שישי) לאחר שאוהד מכבי תל אביב כבן 10 נפגע אמש בדרבי כתוצאה מכלי שהושלך מיציע אוהדי הפועל תל אביב, כך על פי צילומי האבטחה (צפו בהשלכת החפץ, בנגן הווידאו למעלה).

האוהד נבדק בהיכל ביד אליהו על ידי צוות מד"א שהיה במקום, וההמלצה הייתה לפנות אותו למיון. הצוות יצר קשר עם אביו שהגיע להיכל ופינה אותו למיון עם חשש לזעזוע מוח. אחרי מספר שעות שבמהלכן נבדק ושהה בהשגחה, הוא שוחרר.

בבדיקה ראשונית של מצלמות האבטחה אותר רגע השלכת הכלי, וכעת ינסו לזהות את אותו אוהד שגרם לפגיעה בקטין.

בתוך כך, הפועל תל אביב הוציאה הודעה נוקבת בעקבות היחס המתעמר שלטענתה חוו אנשי הקבוצה ואוהדיה: "עברנו שבוע ארוך שהתחיל בעבירה החמורה של מכבי על התקנון וזלזול אדיר בהפועל תל אביב כולה אשר הלהיטה את הרוחות, המשיך ביחס משפיל ומבזה שכלל עיכוב אנשי צוות שלנו במשך 20 דקות בכניסה ביד אליהו, בדיקות גופניות לשחקנים וחברי הנהלה, פתיחת שתי כניסות בלבד לקהל ללא יצירת מסלול תור מסודר והתנהלות אשר גרמה לדחיית המשחק", מסרו בהפועל תל אביב.

"השיא מבחינתנו הוא סיפורם של עשרות אוהדים ששוטרים ואנשי אבטחה פשוט 'שרפו' את הכרטיס שלהם ללא סיבה", הוסיפו האדומים, שציינו כתובת אי-מייל לפניות עבור אוהדים שסבלו מהתעמרות זו. במועדון הזהירו: "סיימנו היום פגישת היערכות למשחק הקרוב ואנחנו מבטיחים לכם - נארח בדיוק כפי שאירחו אותנו. מכם אנו מבקשים לעודד את הפועל בעוצמה האדירה שאתם יודעים, תוך שמירה על הכללים עליהם הקפדנו כל העונה. אסור לנו לעשות טעויות שיביאו בסופו של דבר לפגיעה בהפועל. למשחק הזה, כפי שכבר עשינו בעבר, לא תותר הכנסת אוכל ושתייה ליציעים. יום ראשון, 21:15, הסדרה מגיעה לבית שלנו וכולנו ביחד נרעיד את כל העיר!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully