וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלחת חזרה לעיר היין: מכבי ראשון לציון אלופת המדינה בכדוריד

שחקניו של ג'ו ממתיה מנעו מהפועל אשדוד להשלים מהפך בסדרה, ועם ניצחון 24:26 סגרו 2:3 שהבטיח אליפות 17 בתולדות המועדון

מכבי ראשון לציון הרגישה שהאליפות בורחת לה בין הידיים אחרי שהפסידה במשחק השלישי בסדרת הגמר ומיד לאחר מכן שמטה יתרון כפול מול הפועל אשדוד. היא גם הגיעה למשחק החמישי והמכריע נגד הפועל אשדוד אחרי שכבר הפסידה העונה בגמר הגביע ובגמר גביע איגוד השופטים. עם זאת, שחקניו של ג'ו מתתיה לא הרשו לעצמם להפסיד ב"בית מכבי" בשנית, השיגו היום (שישי) את הניצחון השלישי ועם 2:3 בסיכום הסדרה זכתה מכבי ראשון לציון זכתה באליפות ה-17 בתולדותיה, אחרי שבשנה שעברה איבדה את הצלחת לאותה הפועל אשדוד.

בכך השלימה האלופה הטרייה פלייאוף מרשים, במהלכו ניצחה בשלבים הקודמים את סגנית האלופה היוצאת א.ס. רמת השרון, ואת מ.כ. חולון. ירמי סידי נבחר ל-MVP עם מספרים מפלצתיים שהעמיד בסדרת הגמר - 42 שערים ו-50 אסיסטים.

בהפועל אשדוד מסתיימת לה תקופה, שכן המאמן אנדראה ווקוייביץ' מסיים את תפקידו אחרי שנתיים מוצלחות וישוב לסרביה, כאשר מי שצפוי להחליף אותו הוא נלה מאטיץ' הסרבי, שכבר סיכם. עומר גרא חותם קריירה של 14 עונות בליגת העל עם שלל תארים, שאת רובה עשה במכבי ראשון לציון ובשנים האחרונות היה בורג מרכזי בהצלחות של הפועל אשדוד. הוא התמודד בסדרה הזו מול האח הצעיר, גיא גרא, שעשה העונה פריצה נהדרת עד להרכב נבחרת ישראל. ריסטו וויאצ'יץ', שנבחר בעונה שעברה לשחקן המצטיין בליגה, יעשה את המעבר לרמת השרון. ספק אם גם השוער סבטיסלב ורקיץ' ימשיך.

ירמי סידי, מכבי ראשון לציון. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
השחקן המצטיין של סדרת הגמר. ירמי סידי עם הכדור/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
מכבי ראשון לציון אלופת המדינה בכדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
אליפות 17 בהיסטוריה של המועדון. מכבי ראשון לציון/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

כבשו להפועל אשדוד: באשדוד ריסטו וויאציץ 5, ניבו לוי ואור פרקש 4 כ"א, אלכסנדר באביץ' ועמית סטלמן 3 כ"א, איתי סויסה ו-ווק מילנקוביץ 2 כ"א, עמרי קושמרו וסבטיסלב ורקיץ 1 כ"א. ורקיץ עצר 11 כדורים.

כבשו למכבי ראשון לציון: ירמי סידי 8 ו-12 אסיסטים, איבן קראצ'יץ' 5, גאפאר חדזימרוביץ' 4, פאבל אטמן וגיא גרא 3 כ"א, צח מלול 2, נדב ניזרי 1. גרדימיר צ'נבסקי 12 עצירות. טל אליוכין 3 עצירות (2 פנדלים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully