וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת ברולאן גארוס: מוחובה תספק סנסציה נוספת מול שביונטק?

עודכן לאחרונה: 9.6.2023 / 9:43

המדורגת 43 בעולם מחזיקה במאזן מושלם מול יריבות מהטופ 3, ותנסה להפתיע בגמר גרנד סלאם ראשון בקריירה. המדורגת ראשונה פרגנה: "ממש אוהבת את הסגנון שלה, היא יכולה לעשות הכל" (16:00)

הפייבוריטית הגדולה לזכייה ברולאן גארוס איגה שביונטק תפגוש מחר (שבת, 16:00) את ההפתעה הגדולה של הטורניר קרולינה מוחובה במעמד הגמר. האלופה המכהנת טרם שמטה מערכה עד כה באליפות, ואף שהתקשתה בחצי הגמר מול ביאטריס חדד מאיה, שרדה בסופו של דבר ועשתה צעד נוסף אל עבר תואר גרנד סלאם רביעי בקריירה.

איגה שביונטק טניסאית פולנייה. רויטרס
הפסד יהיה בגדר סנסציה. שביונטק/רויטרס

היריבה, המדורגת 43 בעולם, הדהימה את ארינה סבאלנקה המדורגת שנייה כדי להעפיל לגמר גרנד סלאם ראשון בקריירה - הישג שמעטים צפו לה, לאחר שכבר יצאה בעבר מהטופ 200 העולמי בגלל סדרה של פציעות. "חלק מהרופאים הציעו לי לפרוש", סיפרה. "היו לי המון עליות ומורדות, כך שכרגע אני נהנית מהעליות. אצטרך לספק משחק מושלם כדי לנצח מחר".

קרולינה מוחובה, רולאן גארוס 2023. רויטרס
סינדרלה. מוחובה/רויטרס

למוחובה יש מאזן מדהים של חמישה ניצחונות ואפס הפסדים מול שחקניות שמדורגות בטופ 3 העולמי. "זה פשוט מראה שאני מסוגלת להתחרות מולן", אמרה. "זה נהדר לדעת שתמיד יש לי סיכוי להכניע את המדורגות הבכירות, זה נותן לי הרבה ביטחון". היא גם ניצחה את שביונטק במפגש היחיד ביניהן עד כה - ב-2019, בסיבוב הראשון בפראג, אולם כעת יחסי הכוחות שונים לגמרי. "אני ממש אוהבת את הסגנון שלה", אמרה המדורגת ראשונה בעולם. "אני ממש מכבדת אותה, היא שחקנית שיכולה לעשות הכל. היא משחקת עם חופש גדול, יש לה טכניקה נהדרת וטאץ' מצוין. אני מרגישה שאני מכירה אותה היטב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully