וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכיבת סוסים: נבחרת ישראל לא תתחרה בפריז

נבחרת הדרסז' הישראלית רשמה היסטוריה בכך שהופיעה לראשונה בתחרות בינלאומית והתמודדה על הכרטיס למשחקים האולימפיים בפאריז, אולם חוסר הניסיון בא לידי ביטוי והנבחרת סיימה במקום השלישי

עמית קובוס והסוס קופידו. לילי פוראדו,
עמית קובוס והסוס קופידו/לילי פוראדו

נבחרת ישראל ברכיבת דרסז' לא עמדה במשימת ההעפלה למשחקים האולימפיים פאריז 2024 לאחר שסיימה את יום התחרות הקובע לנבחרות במקום השלישי (למעשה במקום הרביעי אם מביאים בחשבון גם את נבחרת גרמניה שלא הייתה חלק מתחרות הקריטריון לפריז). פולין היא הנבחרת שהשיגה את הקריטריון כשסיימה ראשונה בתחרות הקבוצתית, לפני הונגריה וישראל.

ישראלית נוספת שהתאכזבה היום הייתה יסמין יום טוב שרכבה על קונפוצ'יוס וייצגה את נבחרת הונגריה. אביה, אריה יום טוב, הוא המארח של התחרות. את התוצאה הטובה ביותר בין הצמדים הישראלים השיגו ניקולה אהורנר עם הסוס הנדרסון כשהשיגו במבחן הרכיבה 65.109%. שני היה עמית קובוס שרכב על קופידו והם השיגו 64.239%, לפני מייקה דליגדיש והנדסום C עם 63.174% וגון שולט על בונה קיקי עם 63.043%.

עבור הישראלים הצעירים (רוכב בן 20, שתי רוכבות בנות 23 ורוכבת בת 33) הייתה זו הזדמנות מצוינת לצבור ניסיון ולספוג מן האווירה שבתחרות מסדר גודל כזה. התחרות תימשך מחר במקצה הגראנד פרי ספיישל הקבוצתי, בה ישתתפו הרוכבים קובוס, שולט ודליגדיש, ללא אהורנר.

גון שולט סיכמה: "ממש מבאס שלא השגנו את הכרטיס האולימפי כנבחרת, אבל אמשיך להילחם ואנסה להגיע למשחקים דרך הקריטריון האישי". כריסטוף אומבך, מאמן הנבחרת: "זו הייתה הזדמנות טובה לעבוד עם הנבחרת. הציפיות לא היו גבוהות מלכתחילה, אבל יש לי תחושה טובה לגבי העתיד. כל הרוכבים כמהים להשתפר. אני רוצה לציין את האווירה הנפלאה בנבחרת הצעירה שלנו".

ד"ר עמיחי אלפרוביץ', המנהל המקצועי של המשלחת: "זו הפעם הראשונה שישראל שולחת נבחרת עם ארבעה צמדים, דבר שלפני חודשים אחדים היה בבחינת חלום. מדובר בנבחרת עם רוכבים צעירים מאוד, שרק יצברו ניסיון בעתיד". אלפרוביץ' כבר מסתכל לעתיד, "כעת נתחיל להתכונן למחזור האולימפי הבא, נרחיב את סגל הנבחרת ונעשה ככל שביכולתנו להעפיל למשחקים האולימפיים בלוס אנג'לס. תודה לכל המאמנים האישיים שמלווים את הרוכבים ואת ההרמוניה בעבודה עם כריסטוף, ותודה גם לרוכבים שעשו היום היסטוריה בהופעה שלהם בתחרות הקריטריון לפריז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully