וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאליטו באינטרנט ללא דיליי? הפיתרון של yes

החברה תשדר את המשחק באמצעות טכנולוגיית yes+ Live המספקת פתרון לשידור ללא דיילי על גבי רשת האינטרנט. השידור בלווין ימשיך להיות ללא שיהוי. סמנכ"ל השיווק של yes: "מקווים לשדר את נבחרת ישראל גם בגמר, ללא דיליי"

YES מונדיאליטו. יחצ,
בלי דיליי? yes+ Live/יחצ

yes הודיעה היום (חמישי) כי תשדר על גבי שידורי האינטרנט של החברה את משחק חצי גמר גביע העולם בכדורגל עד גיל 20 בין נבחרת ישראל לנבחרת אורוגוואי בשידור ישיר וללא דיליי באמצעות טכנולוגיית - yes+ Live. המשחק ישודר בערוץ 511 ללא עלות ללקוחות yes+ בעלי ממיריAndroid במקביל לשידור הרגיל בכאן 11. הערוץ יהיה פתוח לצפייה עד תום משחק הגמר שיתקיים ביום שני ה-12 ביוני. שידורי הלווין של החברה ימשיכו להיות משודרים ללא שיהוי.

צופי טלוויזיה בשידורים על גבי האינטרנט בכל העולם חווים דיליי בצפייה של כדקה ולפעמים אף יותר. לכן yes פיתחה את yes+ live, טכנולוגיה ראשונה מסוגה בעולם ופורצת דרך המאפשרת לצופים לצפות בשידורים חיים בזמן אמת.

"כבר היום אנחנו מעבירים את שידור ערוצי הספורט שלנו ללא שיהוי, ובמהלך המונדיאל האחרון אף פתחנו אפשרות זו גם לצפייה במשחקי הטורניר", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של .yes אנחנו רואים כי לא מעט לקוחות בוחרים ליהנות מצפייה בשידורי ספורט באיכות הטובה ביותר ואנחנו כמובן מאחלים בהצלחה לנבחרת ישראל ומקווים לצפות בהם, ללא דיליי, גם במשחק הגמר בשבוע הבא".

yes היא חברת הטלוויזיה הרב ערוצית הגדולה בישראל המשדרת על גבי רשת האינטרנט, לצד היותה החברה היחידה המספקת במקביל שידורים באמצעות לווין. לחברה כ-580 אלף לקוחות, מתוכם כ- 348 אלף לקוחות IP, מה שהופך את yes לחברת הטלוויזיה על גבי אינטרנט הגדולה בישראל. yes תומכת ביצירה הישראלית ומביאה לצופים את הפקות המקור המדוברות ביותר בישראל הגורפות מדי שנה פרסים וזוכות להצלחה בינלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully