וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית אור יהודה הקימה מתקני כושר ייחודיים סמוך למגדלי הים התיכון

אתמול התקיים טקס חניכת מתקני הכושר בסמוך למגדלי הים התיכון בצומת סביון, במעמד ראש עיריית אור יהודה ליאת שוחט שיזמה את הקמת הפארק

מתקני כושר לבני הגיל השלישי באור יהודה. דוברות עיריית אור יהודה,
מתקני כושר לבני הגיל השלישי באור יהודה/דוברות עיריית אור יהודה

פעילות ספורטיבית והפעלת השרירים חשובה בכל גיל ושלב בחייב, אך בגיל השלישי בפרט, היתרונות של הספורט עצומים עוד יותר ומאפשרים שמירה מיטבית על הגוף. מחקרים רבים מצביעים על הקשר בין פעילות גופנית לבין אריכות ימים. בשנים האחרונות פותחו בעולם מתקני כושר ייחודיים שנועדו ותוכננו לבני הגיל השלישי במטרה לייצר פעילות מהנה המשפרת את היציבה, הקורדיטציה, גמישות השרירים והמפרקים של בני גיל הזהב. המתקנים נוצרו בהשוואה לחדרי הפיזיותרפיה תוך התאמה ותכנון מחדש כך שיתאימו לאוויר הפתוח.

אתמול התקיים טקס חניכת מתקני הכושר בסמוך למגדלי הים התיכון בצומת סביון, במעמד ראש עיריית אור יהודה ליאת שוחט שיזמה את הקמת הפארק, אשר פנתה אל גיא שחם, יזם ומנכ"ל 'אתר הגיל השלישי' שמייבא ומייצר את מתקני הכושר הייחודים בישראל. באירוע נכחה גם עדי נשרי, מנכ"לית הבית בצומת סביון של מגדלי הים התיכון, וכן דיירים המתגוררים בדיור המוגן.

ראש עיריית אור יהודה ליאת שוחט: "אנחנו רגילים לראות בפארקים ובגינות משחקים אנשים צעירים, ילדים ופעוטות, אבל לצערי במשך שנים לא הוקדשה מספיק מחשבה על הגיל השלישי שגם להם מגיע ליהנות ממתקנים מיוחדים עבורם. חשבתי שהמקום המושלם עבור גינה כזו תהיה בצמידות למגדלי הים התיכון כדי שהדיירים יוכלו ליהנות גם הם מהמרחב הציבורי, לצאת מהבית המפואר ולבצע פעילות ספורטיבית שמותאמת במיוחד עבורם. אין לי ספק שגינה כזו תשדרג את איכות החיים של הדיירים, תקרב אותם עוד יותר אל הנכדים שמגיעים לבקר וגם הם משתמשים בגינה הסמוכה ותספק חוויה משפחתית בלתי רגילה".

עדי נשרי, מנכ"לית הבית בצומת סביון של מגדלי הים התיכון: "אני מודה לראש עיריית אור יהודה ליאת שוחט על הקמת מתקני הכושר סמוך לבית, ועל פעילותה למען בני הגיל השלישי. בימים אלו אנו מתכוננים לאליפות הזהב, אירוע ספורט יחיד מסוגו בישראל לבני הגיל השלישי בהובלת מגדלי הים התיכון. הדיירים בבית בצומת סביון כבר החלו להתאמן, ואין לי כל ספק כי הם יפיקו את המיטב מהשימוש במתקני הכושר הייחודים המאפשרים להם לצאת ולהתאמן באוויר הפתוח, להתחבר ולהכיר שכנים נוספים מהסביבה".

  • עוד באותו נושא:
  • אור יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully