וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחרות המאמן.ת של המדינה יצאה לדרך

30 מאמנים ומאמנות יעלו לשלב הגמר, כשבסופה יבחרו חברי הוועדה 3 זוכים/ות

מיכל שרגיל מנהלת שיווק דנונה, עם אלכס שטילוב. יחצ,
מיכל שרגיל מנהלת שיווק דנונה, עם אלכס שטילוב/יחצ

אתמול התקיים כנס קהילת המאמנים והמאמנות של דנונה PRO, כנס שכלל תכנים מקצועיים ועמד בסימן השקת תחרות "המאמן.ת של המדינה", אותה מוביל המותג זו השנה השנייה ברציפות.

30 מאמנים ומאמנות יעלו לשלב הגמר, כשבסופה יבחרו חברי הוועדה 3 זוכים. עם חברי הוועדה נמנים: אלכס שטילוב, ספורטאי אולימפי והפרזנטור של דנונה PRO, איילת זוסמן, המאמנת הראשית של נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית, קרן לייבוביץ', שחיינית ואלופה פראלימפית, הדס תדיר, מנהלת לקוחות במחלקת שיתופי פעולה בקבוצת "קשת" ומתעמלת קרקע ומכשירים ואסתי בן שטרית, מנהלת מותג דנונה PRO.

המהלך ייתמך בקמפיין פרסום בטלוויזיה, בדיגיטל ובשילוט חוצות בחדרי כושר ובסמוך לאזורי אימונים וחופים וכן באמצעות מכסים ייעודיים על אריזות מוצרי דנונה PRO. הבחירה של דנונה PRO להמשיך את התחרות גם השנה היא כחלק מהאג'נדה שהמותג מוביל: לתמוך ולקדם את קהילת המאמנים והמאמנות מתוך הכרה והוקרה לפועלם ומתוקף החיבור הטבעי בין המותג, המציע מגוון מוצרים עשירים בחלבון, לבין עולם הכושר והספורט. הפעילות מול קהילת המאמנים והמאמנות כוללת קיום מפגשים מקצועיים, קמפיינים פרסומיים בהם משתתפים המאמנים והמאמנות, הפצה של מוצרים לחברי הקהילה ועוד.

מיכל שרגיל, מנהלת תחום שיווק דנונה: "מיום השקת דנונה PRO וכחלק מהאג'נדה שמוביל המותג, אנחנו תומכים בקהילת המאמנים והמאמנות. הם תמיד נמצאים שם בשביל המתאמנים והמתאמנות ונותנים את הלב והנשמה על מנת שכל אחד ואחת יבנו את עצמם וישיגו את המטרות שהציבו לעצמם. חשוב לנו לתת את ההוקרה והבמה לעשייה כה משמעותית שמייצרת השפעה רבה. זו השנה השנייה שאנחנו מקיימים את התחרות, בשיתוף עם קשת-מאקו, והשנה השקנו אותה בכנס מקצועי ומשמעותי ברוח המותג דנונה PRO. אנחנו שמחים על ההיענות הגבוהה לכנס שהיה מוצלח מאוד וקיבלנו פידבקים מעולים על האווירה והתכנים המקצועיים. אנחנו קוראים למתאמנים ולמתאמנות להמליץ על המאמן.ת שלהם לתחרות, ומברכים את המאמנים והמאמנות שישתתפו השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully