וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידזאדה האריך חוזה במכבי ת"א: "אעשה הכל שניקח תואר העונה"

7.6.2023 / 14:29

המגן השמאלי חתם על חוזה חדש לעונה עם אופציה לעונה נוספת וישלים לפחות שבע שנים במועדון: "יותר מכל העונות שלי פה, אתן הכל על מנת שזו תסתיים עם חיוך". האוהדים ממשיכים במחאה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.6/ספורט1

אופיר דוידזאדה ממשיך לעונתו השביעית ברציפות במכבי תל אביב, כך הודיעו היום (רביעי) הצהובים לאחר שהושג סיכום עם המגן על הארכת חוזהו שהסתיים בתום העונה הנוכחית.

דוידזאדה, שכבש שישה שערים ב-184 הופעות בכל המסגרות במכבי תל אביב, חתם על חוזה חדש לעונה הבאה עם אופציה לעונה נוספת ואמר לאחר מכן לאתר הרשמי: "אני שמח להמשיך במכבי, מועדון שכבר מזמן הפך לי לבית. העונה, יותר מכל העונות שלי במכבי, אתן הכל על מנת שהיא תסתיים עם חיוך ועם עוד תואר לאוסף".

מנכ"ל המועדון, בן מנספורד, הוסיף: "המקצוענות, מוסר העבודה, הניסיון והמנהיגות המתעצמת של אופיר בתוך הסגל, הן תכונות שמכבי נהנתה מהן במהלך שש העונות שלו במועדון. אנו שמחים שאופיר יישאר במכבי לעונה שביעית ומאחלים לו בהצלחה".

שחקן מכבי תל אביב אופיר דוידזאדה עם סוכניו. מכבי תל אביב, אתר רשמי
בחר להישאר במכבי תל אביב. דוידזאדה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

דוידזאדה בן ה-32 הצטרף למכבי תל אביב בעונת 2017/18 בהשאלה מגנט ושנה לאחר מכן נרכש על ידי הצהובים וחתם לארבע שנים. הוא זכה עם הקבוצה בשתי אליפויות, בגביע המדינה ושלוש פעמים בגביע הטוטו ולזכותו גם אליפות עם הפועל באר שבע שבמדיה גדל וממנה יצא לבלגיה ב-2016.

המגן נמצא עם נבחרת ישראל בימים אלו ומתוכנן לפתוח במפגשי מוקדמות היורו מול בלארוס ואנדורה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אוהדי מכבי תל אביב מוחים נגד השארת אייטור קראנקה במתחם קרית שלום. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
ממשיכים במחאה. אוהדי מכבי תל אביב/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

בנושא אחר, כמה עשרות אוהדי מכבי תל אביב הגיעו היום למתחם האימונים בקרית שלום כדי למחות על מדיניות השתיקה של ההנהלה והשארתו של אייטור קראנקה בעמדת המאמן. האוהדים תלו והחזיקו שלטים עם הכיתוב: "קראנקה אאוט", "Game Over" ו-"תתעוררו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully