וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי אלטמן חתם בהפועל תל אביב: "חיכיתי לרגע הזה המון זמן"

14.6.2023 / 11:17

הקשר ההתקפי שב לקדנציה שלישית במתחם חודורוב, אחרי שעבר ללא תמורה מא.א.ק לרנקה: "לא סוד שרציתי לחזור, זה הבית שלי"

השער של עומרי אלטמן במדי א.א.ק לרנקה נגד דינמו קייב/ספורט1

עומרי אלטמן חוזר להפועל תל אביב. הקשר בן ה-29 חתם היום בשורות האדומים והוא שב לקדנציה שלישית במועדון בו העביר את מרבית הקריירה ואיתו הוא מזוהה. אלטמן שיחק בשנה וחצי האחרונות בהצלחה רבה בא.א.ק לרנקה ובהודעה הרשמית של הקפריסאים היום נכתב שהוא עבר להפועל תל אביב ללא תמורה. הוא צפוי להשתתף במשחק הידידות נגד לגאנס ב-15 ביולי, לציון 100 שנה למועדון.

אלטמן אמר לאחר החתימה: "חיכיתי לרגע הזה כבר הרבה זמן. הפועל תל אביב זה הבית שלי, זה לא סוד שרציתי מאוד לחזור למועדון שנתן לי המון. אני שמח שתהיה לי שוב הזדמנות להחזיר לאוהדים המדהימים של הקבוצה, על כל האהבה שקיבלתי מהם. חשוב לי שיידעו שזה לא מובן מאליו עבורי ואני מודה להם על כך. תודה לחן סול, מייקל ולקאניס, קבוצת הבעלים החדשה, לסוכן שלי וכמובן למשפחתי המדהימה שמלווה אותי בכל צעד בקריירה, על כך שגרמו לזה לקרות. עכשיו זה הזמן לעבוד קשה ולהסתכל קדימה לקראת המשימות הרבות שמחכות לנו העונה. מתרגש כבר לקראת על החזרה לבלומפילד ב-15.7 לחגיגות ה-100 שנה למועדון. יאללה הפועל!".

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב. אריאל שלום, מערכת וואלה!
חזר הביתה. אלטמן/מערכת וואלה!, אריאל שלום

אלטמן שיחק במחלקת הנוער של הפועל תל אביב, לפני שעבר לזו של מכבי תל אביב ובהמשך גם לבש את מדי קבוצת הנוער של פולהאם האנגלית. הוא התחיל את קריירת הבוגרים במכבי תל אביב, שיחק כמושאל בהפועל פתח תקוה וב-2015 חתם לראשונה בהפועל תל אביב.

אחרי שנתיים במתחם חודורוב, אלטמן נמכר לפנאתינייקוס היוונית ביולי 2017 ובילה בה שתי עונות. ביולי 2019 שב להפועל תל אביב - גם הפעם לקדנציה בת שנתיים. ב-2021 שוב עזב, הפעם לארוקה הפורטוגלית שבה שיחק כארבעה חודשים בלבד. ממנה המשיך לא.א.ק לרנקה, שבמדיה כבש בעונה החולפת 11 שערים בכל המסגרות.

אלטמן רשם 125 הופעות בהפועל תל אביב (ליגה וגביע) ובהן כבש 29 שערים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מנהל מחלקת הכדורגל של המועדון, חן סול: "בשם כל הארגון, אני רוצה לברך את עומרי על חזרתו להפועל תל אביב. כישוריו תואמים את סגנון הכדורגל ההתקפי שהמאמן ולקאניס יביא לקבוצה, אבל מעבר ליכולותיו המקצועיות, עומרי מביא עמו גם ניסיון רב ותשוקה להצליח - אלמנטים שיעזרו לנו לעמוד במשימות שלנו לקראת העונה שבפתח. עומרי יהווה חוליה חשובה בפאזל, בזמן שאנו בונים קבוצה שתוכל להתחרות עם הקבוצות המובילות בישראל - ומתחילים במסענו לחזור להתחרות באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully