וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת 'כרישי חדרה בית הלוחם חיפה' אלופת המדינה בכדורסל כסאות גלגלים

גברה הערב בחיפה על קבוצת ארז ספיבק רמת גן 59:66 במשחק השני בסדרת הגמר של ליגת העל בכדורסל כיסאות גלגלים, וזכתה באליפות המדינה לשנת 2023: "ידענו להתרומם אחרי ההפסד בגביע המדינה"

כרישי חדרה אלופי המדינה. חגית אברהם,
כרישי חדרה אלופי המדינה/חגית אברהם

קבוצת הכדורסל כרישי חדרה - בית הלוחם חיפה גברה הערב בחיפה על קבוצת ארז ספיבק רמת גן 59:66 במשחק השני בסדרת הגמר של ליגת העל בכדורסל כיסאות גלגלים, וזכתה באליפות המדינה לשנת 2023. גם במשחק הראשון בסדרת הגמר ניצחו הכרישים 61:66.

דותן מישר, שחקן ומאמן, אמר בתום המשחק: "כל הכבוד לספיבק שנתנה לנו פייט מאוד מאוד רציני, אני שמח שידענו להתרומם אחרי ההפסד בגמר גביע המדינה. אם שואלים אותי, למרות כל הפסטיבל של הגביע - אני מעדיף את תואר האליפות". עידו מימון: "הייתה עונה מטורפת, ארוכה, מעייפת. אחרי ההפסד של הגביע הוכחנו היום שהכוח הקבוצתי שלנו, הביחד מנצח". אלון דור און: "להיות אלוף זה תואר שלא היה אצלי הרבה זמן והתגעגעתי. לאליפות אירופה יוצאים כאלופי המדינה וזה נותן קצת שקט".

מיכל מרק, האישה היחידה בקבוצת הכרישים, היא זו שגזרה את הרשתות.

יו"ר ההתאחדות לספורט נכים, רו"ח אהוד רצאבי אמר: "קיבלנו עוד ערב מהנה של כדורסל בו שתי הקבוצות הפגינו נחישות רבה ורמת משחק גבוהה. משמח במיוחד לראות את ותיקי הענף, בשתי הקבוצות, משחקים לצד הכדורסלנים הצעירים שיש להם חלק עצום בהגעת הקבוצות אל סדרת הגמר.
ברכות חמות לכרישים, וברכות למאמן ולצוות המקצועי".

אלי בירנבאום, יו"ר הוועד הפראלימפי: "מברך את האלופה הטריה כרישי חדרה בית הלוחם חיפה על הישג המרשים ועל הניצחון הכפול בסדרת הגמר".

למקום השלישי בליגה הגיעה קבוצת צה"ל תל אביב, ולרביעי - בית הלוחם תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully