וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב ארבעה מקרים שונים: אנטוני מואשם ב"תקיפה פיזית ובאיומים"

זוגתו לשעבר של שחקן מנצ'סטר יונייטד הגישה תלונה, לאחר שלדבריה באירועים השונים הברזילאי דחף אותה למכונית, שבר לה טלפון ואיים "להרוג אותה" אם יתפוס אותה עם גבר אחר

תקציר גמר גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:2/ספורט1

שחקנה של מנצ'סטר יונייטד, אנטוני, מואשם בתקיפה אלימה, איומים ופגיעה פיזית לפי דיווח ב"גלובו" הברזילאי. במדינה הדרום אמריקאית דווח כי גברילאה קבאלין, די ג'יי ומשפיענית מקומית שניהלה בעבר זוגיות עם השחקן, הגישה אתמול (שני) תלונה כנגדו במשטרת סאו פאולו. קבאלין ביקשה מהמשטרה הגנה מפני השחקן, ואף הוסיפה לתלונה שהגישה תמונות של פצעים על גופה ותיעוד של הודעות מאיימות שקיבלה.

קבאלין התלוננה על ארבעה מקרים שונים בהפרש של עשרה חודשים, לפי "ESPN" הברזילאי. במקרה הראשון אירע ביולי, אז הכדורגלן תפס את קבאלין בידה ובשערה ודחף אותה לתוך מכונית. אירוע זה קרה כשקבאלין הייתה בשבוע ה-17 להריונה, ובאותו החודש אף בישרה ברשתות החברתיות כי נאלצה לעבור הפלה.

אנטוני, שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. רויטרס
מסתבך? אנטוני/רויטרס

בינואר קבאלין נאלצה להיבדק על ידי שני רופאים של מנצ'סטר יונייטד עקב תקיפה, כאשר לבסוף היא אף עברה ניתוח. במקרה השלישי שמועדו לא צוין היא נחתכה בידה מכוס ששבר השחקן ובהמשך הוא שבר את הטלפון שלה ותקף אותה בשנית. לאירוע הזה היו עדות אמה של קבאלין וגם חברתה הטובה.

באירוע האחרון, ב-20 במאי, לטענת קבאלין אמר לה אנטוני כי אם הוא יראה אותה עם גבר זר הוא "יהרוג אותה". מהפרטים שהתפרסמו לא ידוע האם האירוע קרה בהתכתבות או בפנים אל פנים.

אנטוני בן ה-23 השלים השבוע את עונתו הראשונה במנצ'סטר יונייטד, אחרי שאייאקס קיבלה כ-100 מיליון יורו תמורתו. בעונה הראשונה במדי השדים האדומים הבקיע הברזילאי עשרה שערים ובישל חמישה נוספים ב-47. כמו כן, אנטוני נכלל בסגל ברזיל למונדיאל האחרון ויש לו שני שערים ב-15 הופעות במדי הסלסאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully