וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתחה התערוכה המקצועית לספורט, כושר, בריכות, ספא ואורח חיים בריא

תערוכת Gym Israel הנערכת אחת לשנתיים, היא התערוכה היחידה בישראל לענף הספורט, בריכות השחייה ואורח החיים הבריא. בתערוכה לוקחות חלק החברות המובילות בתחום מהארץ והעולם ומוצגות בה טכנולוגיות חדשות ומתקדמות

גיל שטיר, קרן שתוי מנכ"לית הולמס פלייס וישראלה שטיר. יחצ,
גיל שטיר, קרן שתוי מנכ"לית הולמס פלייס וישראלה שטיר/יחצ

ישראלה שטיר, נשיאת קבוצת שטיר וגיל שטיר, מנכ"ל קבוצת שטיר פתחו הבוקר את Gym Israel התערוכה המקצועית ה-9 לספורט, כושר, בריכות, ספא ואורח חיים בריא, באקספו, תל אביב.

תערוכת Gym Israel הנערכת אחת לשנתיים, היא התערוכה היחידה בישראל לענף הספורט, בריכות השחייה ואורח החיים הבריא. בתערוכה לוקחות חלק החברות המובילות בתחום מהארץ והעולם ומוצגות בה טכנולוגיות חדשות ומתקדמות בתחום חדרי הכושר והבריכות וכן שיטות אימון גופני חדשניות.

במקביל לתערוכה התקיימו כנסים מקצועיים מרתקים עם פאנלים בהם לקחו חלק בכירי הענף ומנהלי הרשתות המובילות ואימונים מקצועיים בהם יוצגו שיטות אימון חדשות למאמנים.

גיל שטיר, מנכ"ל קבוצת שטיר, אמר בפתיחת התערוכה: "ISRAEL GYM באה על מנת לקדם את ענף הכושר והבריכות בישראל, זה האירוע היחיד המפגיש את היצרנים, היבואנים והמשווקים של ענפי הספורט, חדרי הכושר ובריכות השחייה ישירות עם הקהל המקצועי. בשנים האחרונות הפכה ישראל למעצמת ספורט וכושר ובמסגרת התערוכה נפגוש את הטרנדים החדשים, מכשירים חדשים ומתקדמים, טכנולוגיות חדשות ושיטות אימון מתקדמות."

  • עוד באותו נושא:
  • ספא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully