וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירוץ לחיים: נהגי המירוצים שהתארגנו למען ילדים חולי סרטן

כמאה נהגים של מכוניות יוקרה, מכוניות מירוץ ומכוניות אספנות עזבו לערב אחד את הכל והדרימו לשדה תימן לאירוע חווייתי של עמותת זכרון מנחם למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם

המירוץ לחיים. יחצ,
המירוץ לחיים/יחצ

שיירת הרכבים שעשתה השבוע את דרכה לכיוון שדה תימן סובבה הרבה מאוד ראשים מצפון הארץ ועד הנגב, כאשר כמאה מכוניות מירוץ, יוקרה ואספנות הגיעו לפעילות יוצאת דופן שארגנה עמותת זכרון מנחם הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם.

הנהגים כולם הגיעו בהתנדבות במטרה לערוך יום כיף וחווייתי במיוחד לכמאה ילדים חולים ובני המשפחות שלהם. יום שכלל נהיגות מסלולים מבהירות גבוהה, דריפטים, חריקות והמון נסיעות דאווין במכוניות הכי יפות, מהירות ומיוחדות בישראל.

המירוץ לחיים. יחצ,
המירוץ לחיים/יחצ

"בחיים לא נסעתי כל כך מהר באוטו", סיפרה ליאל בת ה-12, שהגיעה עם אימה ואחותה. הרגשתי כמו בפארק שעשועים זה היה מטורף". כשנשאלה אם לא פחדה הוסיפה ליאל: "אני כבר שנה עם הסרטן. נסיעה במכונית לא תפחיד אותי". עבור מיכאל המפגש עם רכבי היוקרה היה השיא של השנה. "מכוניות שאני רואה רק בטלוויזיה פתאום חיכו לי בתור כדי שאוכל לנסוע בהן עם אבא שלי. הצטלמנו אולי מאה פעמים".

בזכרון מנחם התרגשו לספר כי גם משטרת מחוז דרום התגייסה לאירוע ושלחה הפעלות עבור הילדים. "בכל שנה אנחנו מוציאים משלחת ילדים למחנה קיץ בחו"ל", מספר יו"ר ומייסד העמותה, חיים ארנטל. "השנה החלטנו להתחיל את ההרשמה באירוע שכולו כיף וחוויה עבור הילדים ובני המשפחה שלהם. אני חושב שיותר מההנאה שבצחוק הילדים שעלו על המכוניות, נהניתי מהנתינה המדהימה של נהגים ומפעילים ושוטרים שעזבו הכל והגיעו כדי לשמח את הילדים ולהשכיח מהם, ולו לכמה שעות, את שגרת הטיפולים והזריקות".

  • עוד באותו נושא:
  • מירוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully