וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה מרגיש מיוחד": ווסטהאם ופיורנטינה דרוכות לפני גמר הקונפרנס ליג

עודכן לאחרונה: 6.6.2023 / 20:49

שתי הקבוצות חולמות על תואר אירופי משמעותי ראשון מאז שנות השישים. 20 אלף אוהדי הפטישים יגיעו לפראג, אף שהאצטדיון מכיל רק 19 אלף מקומות. אראולה יפתח בין הקורות, ניקולאס גונסאלס כשיר מנגד (רביעי, 22:00, ספורט1)

תקציר: אלקמאר - ווסטהאם 1:0/ספורט1

עונת הקונפרנס ליג תגיע מחר (רביעי, 22:00, ספורט1) לסיומה, כשווסטהאם ופיורנטינה ייפגשו בפראג למעמד הגמר. הפטישים מחפשים תואר אירופי שלישי בתולדותיהם, לאחר שזכו באינטרטוטו ב-1999 ובגביע המחזיקות ב-1964/65, בעוד הוויולה חולמים על תואר אירופי שני אי פעם, אחרי הזכייה בגביע המחזיקות ב-1960/61.

כ-20 אלף אוהדי ווסטהאם אמורים להגיע מחר לפראג, אף שהוא מכיל רק 19 אלף מקומות. "אנחנו מאושרים להיות בגמר, זה הישג גדול, וכעת אנחנו מגיעים כדי לזכות", אמר דייויס מויס, שסיים את עונת הפרמיירליג במקום ה-14 ומקווה להבטיח עונה אירופית נוספת - הזוכה תקבל כרטיס לשלב הבתים של הליגה האירופית בעונה הבאה. "אני לא יודע אם נקבל פסלים בדמות השחקנים אם נזכה, אבל זו הזדמנות גדולה. זה מרגיש מיוחד", הוסיף המנג'ר.

דקלאן רייס, ווסטהאם. רויטרס
ככל הנראה משחק הפרידה. רייס/רויטרס

מנגד, מדובר בגמר שני העונה לפיורנטינה, שהפסידה לאינטר בגמר הגביע האיטלקי וסיימה את העונה במקום השמיני בליגה. "להגיע לגמר כבר בעונתי הראשונה זה מספק מאוד", אמר המאמן וינצ'נזו איטליאנו. "הדרך שעשינו כדי להגיע לכאן תמיד תישאר איתנו, אבל כעת יש משימה להשלים".

כל העיניים בווטסהאם יהיו על דקלאן רייס, במה שאמור להיות משחק הפרידה שלו מהמועדון לפני המעבר הגדול בקיץ: "בכל פעם שאני לובש את החולצה הזאת, אני יודע כמה זה גדול. אנחנו רוצים לעשות היסטוריה עבור האוהדים שלנו, אנחנו מודעים לכמה זה חשוב להם. זאת הזדמנות יוצאת דופן ואנחנו מאוד רוצים לקחת את זה".

לצדו בקישור ככל הנראה יוצב תומאס סוצ'ק, שקיבל מנוחה מול לסטר. אלפונס אראולה יתפוס את מקומו של לוקאש פביאנסקי בין הקורות, כשם שקרה העונה בקונפרנס ליג. ג'אנלוקה סקמאקה ימשיך להיעדר, ובחוד יפתח מיקאיל אנטוניו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני פיורנטינה חוגגים. רויטרס
גמר שני העונה, תואר ראשון?/רויטרס

מנגד, איטליאנו ביצע רוטציה רחבה במשחק הליגה האחרון ונהנה מסגל מלא, להוציא את השוער המחליף סלבטורה סיריגו שסובל מפציעה. ניקולאס גונסאלס שנפצע קלות במשחק סיום העונה יהיה כשיר ויפתח, בדומה לג'אוקומו בונבנטורה. מלך שערי המפעל ארתור קבראל יוצב לצידם בחלק ההתקפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully