וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זברב גבר על אצ'ברי ויפגוש בחצי גמר הרולאן גארוס את קספר רוד

הגרמני השווה את הישג השיא שלו בצרפת עם 4:6, 6:3, 3:6, 4:6 קשה מול הארגנטינאי המפתיע ויפגוש את הנורבגי שהתגבר על הולגר רונה. נשים: שביונטק טיילה מול גוף, ביאטריס חדד מאיה הפתיעה את ג'אבור

שלב רבע הגמר ברולאן גארוס הסתיים היום (רביעי) עם ארבעת המשחקים האחרונים. קספר רוד ניצחה את הולגר רונה ויפגוש בחצי הגמר את סשה זברב, שגבר מוקדם יותר על הארגנטינאי המפתיע תומאס מרטין אצ'ברי. בנשים המדורגת מספר 1 איגה שביונטק הדיחה גם את קוקו גוף, ובמשחק השני הפתיעה ביאטריס חדד מאיה את אונס ג'אבור.

חצאי גמר רולאן גארוס:

גברים:
קרלוס אלקראס (1) - נובאק דג'וקוביץ' (3)
קספר רוד (4) - סשה זברב (22)

נשים:
איגה שביונטק (1) - ביאטריס חדד מאיה (14)
קרולינה מוחובה - ארינה סבאלנקה (2)

הטניסאי הנורבגי קספר רוד. ULIEN DE ROSA / AFP, GettyImages
בקלילות בחצי הגמר. קספר רוד/GettyImages, ULIEN DE ROSA / AFP

גברים

קספר רוד (4) נלחם בשיניים בשמינית עם ניקולאס חארי הצ'יליאני, שניצח אותו ולקח ממנו את התואר בז'נבה לפני כשבועיים, אבל נחלץ מפיגור משמעותי בשתי מערכות בדרך ל-0:3 ולדרבי סקנדינבי עם המדורג שישי הולגר רונה. רוד בשנה שעברה נעצר ברולאן גארוס רק בגמר על ידי רפאל נדאל, שהשנה נעדר בעקבות פציעה, והוא מקווה לנצל זאת לזכייה ראשונה בגרנד סלאם אחרי ניצחון מרשים על רונה בארבע מערכות 1:6, 2:6, 6:3, 3:6. רוד ניצל את העייפות הגדולה של רונה מהמשחק המתיש שלו נגד צ'רונדולו בשמינית הגמר ובסט הראשון הציג דומיננטיות מוחלטת עם שתי שבירות. גם הסט השני נפתח עם שבירה מיידית של רוד, ששבר שוב ל-1:4 ועלה ל-0:2. רונה שבר מיד בסט השלישי ל-0:2 וחזר למשחק, אבל בסט הרביעי תש כוחו ורוד ניצל את הרעננות שלו לניצחון די קל בסופו של דבר אחרי קצת יותר משעתיים וחצי.

סשה זברב רולאן גארוס. רויטרס
עבד קשה מאוד כדי להתגבר על אצ'ברי. זברב/רויטרס

בניגוד לשני הצעירים הסקנדינבים, סשה זברב המדורג 22, שבעקבות הפציעה בקרסול בשנה שעברה צנח מהמקום השני בעולם, והיום הוא השווה את שיאו ברולאן גארוס, אחרי שהעפיל לחצי הגמר בצרפת גם ב-2021 וגם ב-2022. זברב הביס בשמינית את גריגור דימיטרוב תוך שעתיים ו-19 דקות, אך הפעם עבד קשה מאוד כדי לנצח את אצ'ברי, שרשם את הישגו הגדול ביותר בקריירה כאשר הדיח בשמינית את היפני המדורג 27 יושיהיטו נישיאוקה וקודם לכן חלף גם על פני אלכס דה מינור (18) ובורנה צ'וריץ' (15).

שבירה אחת הספיקה לזברב כדי לנצח את המערכה הראשונה, אבל אצ'ברי הנמרץ והנלהב חזר בסט השני עם שתי שבירות משלו. אצ'ברי פתח את הסט השלישי עם שבירה, אבל נשבר פעמיים ובסט הרביעי שבירה אחת הספיקה לגרמני, בדרך לניצחון 4:6, 6:3, 3:6, 4:6 בתוך כמעט שלוש וחצי שעות.

הטניסאית הברזילאית ביאטריס חדד מאיה. רויטרס
הפתיעה. חדד מאיה/רויטרס

נשים

איגה שביונטק, שזכתה אשתקד בפעם השנייה בקריירה ברולאן גארוס, עשתה צעד נוסף לעבר שמירה על התואר כשניצחה את יריבתה בגמר ההוא, קוקו גוף. המדורגת מספר 1 בעולם טרם שמטה מערכה בטורניר הנוכחי ועומדת על 12 ניצחונות רצופים על החימר בצרפת, זאת לאחר שגברה 4:6, 2:6 על האמריקאית תוך שעה וחצי.

עוד קודם לכן, הפתיעה ביאטריס חדד מאיה (14) את אונס ג'אבור (7), עם 6:3, 6:7 (5), 1:6 גדול. הברזילאית שמעולם לא עברה את הסיבוב השני בגרנד סלאמים השונים עד הטורניר הנוכחי המשיכה את מסע הקסם שלה, אחרי שחזרה מפיגור מערכה בפעם השנייה ברציפות, בדרך להפוך לטניסאית הראשונה מברזיל שמגיעה לחצי גמר רולאן גארוס בעידן הפתוח. הטוניסאית, לעומת זאת, תסתפק בקביעת הישג השיא שלה בפריז, אך הציפיות בהחלט היו גבוהות יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully