וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות: די מריה עזב את יובנטוס, החוזה של גאבי בברצלונה אושר

עודכן לאחרונה: 6.6.2023 / 19:34

הארגנטינאי נפרד אחרי עונה אחת, לקשר הצעיר של בארסה סעיף שחרור בגובה מיליארד יורו. קאנטה בדרך לסעודיה, פוסטקוגלו מונה למאמן טוטנהאם, מנדיליבר האריך חוזה בסביליה, ריאל מדריד מתקרבת להחתמת שני חלוצים, קים נערך למעבר למנצ'סטר יונייטד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.6/ספורט1

העברות

* אנג' פוסטקוגלו מונה רשמית למאמנה של טוטנהאם וחתם על חוזה ארוך טוח לארבע שנים. התרנגולים ישלמו עבורו לסלטיק כ-5 מיליון ליש"ט. טוטנהאם קיוותה על פי הפרסומים לשכנע את יוליאן נאגלסמן לקחת את התפקיד, אבל כשלה בניסיונה ו"התפשרה" על היווני.

* לאחר שהוליך את סביליה לזכייה נוספת בליגה האירופית, הוארך חוזהו של המאמן חוסה לואיס מנדיליבר עד קיץ 2024.

* ג'רארדו סאואנה מונה למאמנה החדש של בורוסיה מנשנגלדבאך. השוויצרי בן ה-44 הוביל את יאנג בויז לשלוש אליפויות והצעיד את באייר לברקוזן למקום השלישי בבונדסליגה ב-2021/22, אך בעונה החולפת פוטר בשלב מוקדם.

* השוער האנגלי ג'ק באטלנד, 30, חתם על חוזה לארבע שנים בריינג'רס הסקוטית, בהעברה חופשית לאחר חצי עונה במנצ'סטר יונייטד כמושאל מקריסטל פאלאס.

שמועות

* בצל הקשיים עם עסקת מסי, ברצלונה "העלתה הילוך" במו"מ עם אילקאי גונדואן. הקשר הגרמני רוצה להגיע לבארסה, אבל מנצ'סטר סיטי מצידה מנסה להגיע עמו לסיכום על חוזה חדש. בנוסף לשתיים האלו, גם ארסנל מנסה לצטרף את השחקן, לו יש הצעת עתק גם מסעודיה, כמובן.

* מי שאמור לחתום בברצלונה בימים הקרובים הוא איניגו מרטינס, בלם אתלטיק בילבאו שכבר במרץ סיכם על מעברו לבלאוגרנה ויעשה זאת ללא תמורה לאור העובדה שחוזהו הסתיים. בילבאו כעת נפרדה ממנו רשמית.

* בינתיים, ברצלונה סוף כל סוף הצליחה לאשר את חוזהו החדש של גאבי, שיהיה בתוקף עד קיץ 2026. סעיף השחרור של הקשר הצעיר: מיליארד יורו.

* האם זה יהיה המחליף של בנזמה? ב"אס" מדווחים שריאל מדריד החלה במו"מ עם ויאריאל לגבי סמואל צ'וקווזה, החלוץ שכיכב מולה השנה במדי הצוללת הצהובה. גם העברתו של קאי האברץ מצ'לסי צפויה להיות מושלמת ביומיים הקרובים. ריאל גם קרובה להגיע להבנות עם נאצ'ו על הישארותו לפחות עד 2024.

* אנחל די מריה עזב את יובנטוס אחרי עונה אחת בלבד. אלוף העולם הארגנטינאי בן ה-35 מחזיק בהצעה מבנפיקה, קבוצתו האירופית הראשונה, וכן משתי קבוצות נוספות ומעוניין להמשיך ביבשת. "אני עוזב עם שקט נפשי של מי שנתן הכול עבור המועדון כדי שימשיך לזכות בתארים, אבל זה לא התאפשר", כתב.

* אנגולו קאנטה כבר היה על סף סיכום הארכת חוזהו בצ'לסי לפני כשלושה חודשים, אבל מאז לא נרשמה התקדמות והוא הופך לשחקן חופשי. בערב הסעודית מקווים לנצל את הסיטואציה ובכירים במדינה נחתו בלונדון כדי לנסות לפתות את הקשר בן ה-32, שיוכל להרוויח כ-100 מיליון יורו לעונה אם ישיב להצעה בחיוב ויצטרף לאחת מבין אל איתיחאד ואל נסאר.

* צ'לסי מחפשת שוער ועל פי הדיווחים היא הולכת על מייק מניאן. הבלוז מוכנים לשלם למילאן 60 מיליון יורו עבור שוערה של נבחרת צרפת, אבל האיטלקים לא מוכנים כרגע לוותר עליו.

* פריז סן ז'רמן השלימה את צירופם של מנואל אוגרטה ומרקו אסנסיו. אוגרטה בן ה-22 נרכש מספורטינג ליסבון תמורת כ-60 מיליון יורו אחרי שהצרפתים נאבקו על שירותיו מול צ'לסי ואילו אסנסיו הגיע בהעברה חופשית מריאל מדריד.

* ב"דיילי מייל" פורסם שצ'לסי הבהירה לקאי האברץ שאם הוא לא יאריך את חוזהו, הוא יימכר. הגרמני בן ה-23 נרכש מלברקוזן תמורת 80 מיליון יורו ב-2020 והוא חתום עד 2025, על פי הדיווחים צפוי לעבור בקרוב לריאל מדריד.

* זעזוע במילאן: פאולו מאלדיני פוטר מתפקידו כמנהל הטכני של המועדון. היחסים של שחקן העבר עם בעלי המועדון עלו על שרטון והוא סיים את תפקידו ביחד עם סגנו והמנהל הספורטיבי ריקי מסארה.

* לייפציג מנסה לצרף את הקשר פאביו קרבאליו, אך לא מעוניינת לצרפו בהשאלה ואילו ליברפול מסרבת למכור אותו ומחפשת להשאילו בלבד. על הפרק כעת אפשרות שהוא יימכר עם אופציית רכישה בחזרה שתהיה לליברפול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פאולו מאלדיני המנהל המקצועי של מילאן. GettyImages
זעזוע במילאן רגע אחרי סיום העונה. מאלדיני/GettyImages

* הבלם קים מין-ג'ה לא ימשיך בנאפולי גם בעונה הבאה והוא כבר נערך למעבר יוקרתי, ככל הנראה למנצ'סטר יונייטד. באיטליה טוענים שהדרום קוריאני כבר הזמין חברת הובלות שתעזור לו לפנות את דירתו בעיר ולהעביר את רהיטיו וחפצי יקרי הערך, ככל הנראה למנצ'סטר שעל פי הדיווחים תשלם את סעיף השחרור שלו בסך 45 מיליון יורו.

* אלכסיס מקאליסטר צפוי לערוך היום את הבדיקות הרפואיות בליברפול לקראת מעברו מברייטון. הקשר שזכה עם ארגנטינה במונדיאל יעבור תמורת כ-50 מיליון ליש"ט בזכות סעיף שחרור שהיה בחוזהו ויחתום עד 2028.

* ר.ב. לייפציג הגיעה לסיכום עם הופנהיים על רכישתו של הקשר כריסטוף באומגרטנר תמורת 24 מיליון יורו. האוסטרי בן ה-23 ישלים את הבדיקות הרפואיות לאחר משחקי הנבחרת.

* טוטנהאם מחפשת מחליף להוגו לוריס והמועמד המועמד הוא שוער ברנטפורד דויד ראיה, אבל על פי הדיווחים ישנם פערים מאוד גדולים בין המועדונים - הדבורים דורשים כ-40 מיליון ליש"ט, התרנגולים מוכנים לשלם רק מחצית מהסכום.

* ברצלונה מקווה למכור את עז עבדה, אבל בינתיים ההצעה הטובה ביותר הגיעה מריאל בטיס שמעוניינת לצרפו בהשאלה.

* אחרי באטלנד, גם השוער דין הנדרסון, שהושאל ממנצ'סטר יונייטד העונה, על סף עזיבה והוא צפוי להימכר לנוטינגהאם פורסט ששרדה בפרמיירליג עם קיילור נבאס בין הקורות בחצי השני של העונה בעקבות פציעתו הקשה של הנדרסון לפני צירוף הקוסטה ריקני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully