וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבר פלייט טענה שהאוהד "קפץ" אל מותו, בתו: "הוא לא התאבד!"

ארגנטינה עדיין סוערת בעקבות מותו של פאבלו מרסלו בעת המשחק מול דפנסה אי חוסטיסיה. הבת יצאה להגנתו: "הוא לא היה עושה את זה"

תקציר ה-0:1 של ריבר פלייט על בוקה ג'וניורס בסופר-קלאסיקו/ספורט1

בארגנטינה ממשיכים לעסוק במותו של פאבלו מרסלו סראנו, אוהד ריבר פלייט שצנח אל מותו מגובה 15 מטרים באצטדיון המונומנטל בבואנוס איירס, שם אירחה מוליכת הליגה את דפנסה אי חוסטיסיה. השופט עצר את המשחק בדקה ה-25, לאחר שהתגלו תוצאות האירוע הטרגי, ובחלוף זמן קצר פרסם המועדון הודעה לפיה האוהד "קפץ".

האירוע עדיין בחקירה, אבל הטענה כי סראנו בן ה-53 קפץ אל אותו חלל ריק מיוזמתו, עוררה זעם רב בקרב בני משפחתו. בתו מיה, שהייתה באותו רגע ביציע אחר באצטדיון, כתבה: "איבדתי את אבא שלי בגיל 16 וכל מה שהם עוסקים בו זה אם הוא התאבד או לא. אבא שלי לא התאבד! הוא בחיים לא היה עושה דבר כזה, בטח לא כשאני נמצאת באותו מקום. אני לא מבינה למה אומרים את זה. תפסיקו, אתם לא יודעים כלום. זו הייתה תאונה, לא התאבדות. הוא נפל".

היציע בו מת אוהד ריבר פלייט. ALEJANDRO PAGNI/AFP, GettyImages
היציע ממנו נפל האוהד/GettyImages, ALEJANDRO PAGNI/AFP

בהודעת המועדון לאחר המשחק בשבת נכתב: "ועדת הבטיחות ומועדון ריבר פלייט מצטערים לבשר כי אוהד קפץ מיציע סיבורי אלטה ומת במקום. השירות הרפואי הגיע מיד למקום וכך גם גורמי הביטחון השונים. היציע היה בתפוסה של כ-90 אחוזים ובזמן הנפילה לא הייתה התערבות של צד שלישי. כן אומת כי לא היה מצב של אלימות ביציעים. לאחר כ-30 דקות, האצטדיון פונה לחלוטין".

בניגוד להודעה של ריבר ולגרסת הראשונה של המשטרה, ההערכה כעת בקרב חוקרי האירוע היא כי אכן מדובר בתאונה, כאשר על פי דיווח של TYC סראנו ישב על מעקה, איבד שיווי משקל ונפל. תוך 10-15 ימים גם יגיעו הדוחות הטוקסיקולוגיים שיקבעו האם היה חומר כלשהו בגופו של הקורבן שגרם לאובדן היציבות.

סראנו, תושב העיר מורון שהוכר בכינוי "קארוצ'ה", היה "סוסיו" (חבר מועדון) בריבר וחלק מקבוצת אוהדים שנקראה "ילדי ה-20". הוא הגיע למשחק עם חבריו ועם בתו בת ה-16, שכאמור הייתה ביציע אחר בעת הנפילה והתבשרה על מותו רק לאחר שחיפשה אותו במשך זמן רב לאחר שהמשחק הופסק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully