וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבלייף מאריכה את השותפות בת העשור כנותנת החסות התזונתית הרשמית של כריסטיאנו רונאלדו

שיתוף הפעולה, שהחל לפני עשור ב-2013, יימשך כאשר הרבלייף תמשיך להיות השותפה הבלעדית של רונאלדו בקטגוריית מוצרי התזונה, הבריאות והספורט

הרבלייף מאריכה חוזה עם כריסטיאנו רונאלדו. יחצ,
הרבלייף מאריכה חוזה עם כריסטיאנו רונאלדו/יחצ

הרבלייף, חברה גלובלית לתזונה ואורח חיים בריא, הודיעה על חידוש הסכם החסות שלה עם כוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו. שיתוף הפעולה, שהחל לפני עשור ב-2013, יימשך כאשר הרבלייף תמשיך להיות השותפה הבלעדית של רונאלדו בקטגוריית מוצרי התזונה, הבריאות והספורט.

"בעת שאנחנו נכנסים לעידן חדש בהרבלייף, אנו נרגשים שכריסטיאנו ימשיך לעמוד לצידנו בשותפות המתמקדת במחויבות לתזונה, לכושר ולחיים הטובים ביותר", אמר מייקל ג'ונסון, יו"ר ומנכ"ל הרבלייף.

כריסטיאנו רונאלדו, אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים, זכה לאורך הקריירה שלו ב-34 תארים, ביניהם זכייה בשבע אליפויות ליגה באנגליה, ספרד ואיטליה, חמש זכיות בליגת האלופות, ארבעה גביעי עולם, אליפות אירופה בכדורגל והליגה האירופית של אופ"א. הוא גם השחקן הראשון בהיסטוריה שהבקיע שערים בחמישה מונדיאלים רצופים.

רונאלדו זכה בפרסים אישיים רבים, ביניהם חמישה פרסי כדור הזהב, ארבעה פרסי נעל הזהב האירופית ושני פרסי Best FIFA (הטוב ביותר). הוא הבקיע יותר מ-830 שערים עבור המועדון והנבחרת הלאומית, ומחזיק בשיא כמבקיע השערים הטוב ביותר אי פעם בתולדות כדורגל הגברים.

"הרבלייף היא חלק חשוב מתזונת הספורט שלי ומסייעת לי במשך יותר מעשור לחיות את החיים הטובים ביותר", אמר כריסטיאנו רונאלדו. "זה מתגמל באופן אישי ומקצועי להיות מסוגל לעזור לספורטאים אחרים ברחבי העולם להבין כיצד מוצרים מזינים יכולים לסייע להם בשיפור הביצועים."

הספורטאים בחסות הרבלייף משתמשים במוצרי החברה לפני, במהלך ולאחר אימונים ומשחקים. כחלק ממחויבותה המתמשכת לשיפור תזונת הספורט והביצועים ב-2013, הרבלייף השיקה את Herbalife24® CR7 Drive בשיתוף עם כריסטיאנו רונאלדו, משקה ספורט שפותח במיוחד כדי לענות על הצרכים התזונתיים של אגדת הכדורגל העולמית ולסייע לספורטאים מכל הרמות בכל רחבי העולם. סדרת תזונת הספורט Herbalife24 מיועדת גם לצרכנים המעוניינים לשפר את הביצועים שלהם - על המגרש ומחוצה לו.

הרבלייף גאה להעניק חסות ליותר מ-190 אירועי ספורט, קבוצות וספורטאים ברחבי העולם המשמשים דוגמה למחויבותה של החברה לחיים בריאים ופעילים המלווים בתזונה בריאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully