וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעות מביכה לשוער המבורג, שטוטגרט ניצחה 1:3 ונשארה בבונדסליגה

הקבוצה מליגת המשנה עלתה ליתרון מהיר וקיוותה למחוק את ה-3:0 מהמשחק הראשון, אך אנזו מילוט עם צמד וסילאס הפכו, קבעו 1:6 בסיכום משחקי המבחן והאדומים שרדו

תקציר: המבורג - שטוטגרט 3:1/ספורט1

ואיזה מסכנים האוהדים של המבורג. ביום חמישי הקבוצה הובסה 3:0 במשחק הראשון בשטוטגרט על הזכות להשתתף בעונה הבאה בבונדסליגה, אבל סיום העונה הטרגי מבחינתם נמשך הערב (שני) כאשר קבוצתם שמטה יתרון מהיר, הפסידה בביתה 3:1 אחרי טעויות מביכות וכצפוי נשארת עוד עונה בליגת המשנה, בעוד שטוטגרט יכולה לחגוג את הישארותה בבונדסליגה לפחות שנה נוספת.

המבורג ירדה לראשונה בתולדותיה לליגה השנייה בגרמניה רק ב-2018, אבל מאז לא מצליחה לחזור. השנה היא טראומה של ממש כאשר כבר חגגה את חזרתה, האוהדים פרצו לכר הדשא ואפילו הכרוז בירך, אבל הידנהיים שפיגרה בתוספת הזמן השלימה מהפך בדקה ה-90+9 של מחזור סיום העונה והותירה את המבורג רק עם הזכות להיאבק במשחקי המבחן. מול שטוטגרט זה היה רחוק מאוד מלהספיק והסתיים ב-6:1 בסיכום שני משחקי המבחן.

אנזו מילוט, שחקן שטוטגרט. Maja Hitij, GettyImages
צמד ועונה נוספת בבונדסליגה לשטוטגרט. מילוט/GettyImages, Maja Hitij

הערב בהמבורג עלו המקומיים ליתרון מאוד מוקדם משער של סוני קיטל שירה לקורה ופנימה מכ-18 מטר בדקה השישית והמזל היה לצדם בחלוף 11 דקות, כאשר שופטי המסך פסלו שער שוויון מרגלי סרהו גיראסי בעקבות עמדת נבדל. עד כה המזל עוד היה בצד של המבורג, אבל במחצית השנייה הגיעה הקריסה ושטוטגרט הפכה וניצחה בדרך להבטחת ההישארות.

בדקה ה-48, שלוש דקות בתוך המחצית השנייה, גיראסי בבישול חכם הותיר את אנזו מילוט לבדו מול השוער ומשם הדרך ל-1:1 הייתה קלה. כעבור 16 דקות חלפו מילוט השלים צמד עם אחד משעריו הכי קלים בקריירה - השוער דניאל פרננדש קיבל מסירה מהבלם ובעט באוויר, החלוץ אמר תודה וגלגל לרשת החשופה כדי לקבוע 1:2. את המסמר השלישי והאחרון נעץ סילאס בדקה ה-90+7, כאשר היתל בבלמים ומקרוב ירה לרשת. שטוטגרט נשארה בבונדסליגה, המבורג תנסה לחזור גם בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully