וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלייברן קלע שלשה עם הבאזר, אנאדולו חזרה ל-1:1 נגד פנרבחצ'ה

האמריקאי להט עם 35 נקודות וסל ניצחון אדיר שקבע 90:92 במשחק השני בסדרת חצי גמר הפלייאוף בטורקיה, יתרון הביתיות עבר לצד של עתמאן שקבוצתו התאוששה מההשפלה ההיסטורית

תקציר: פנרבחצ'ה - אנאדולו אפס 92:90/ספורט1

אנאדולו אפס התאוששה מההשפלה הקשה שספגה במשחק הראשון בסדרת חצי גמר הפלייאוף בטורקיה והשוותה ל-1:1 מול פנרבחצ'ה הודות ל-90:92 דרמטי ומטורף למדי הערב (שני), כ-48 שעות בלבד אחרי שספגה את ההפסד הגבוה ביותר שלה אי פעם ליריבה המושבעת.

אחרי אותו 66:108 מדהים בשבת בערב לזכות פנרבחצ'ה, שבאותו משחק ברחה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע השני בדרך לתבוסה ההיסטורית, הערב ברבע השני דווקא החלה נקודת המפנה לטובת אנאדולו. פנר ירדה מהרבע הראשון ביתרון 16:25 ובשיא כבר הוליכה ב-13 הפרש כאשר עלתה ל-28:41, אבל ריצת 0:9 של אנאדולו לפני המחצית הורידה את ההפרש לכדי שלוש נקודות בלבד ובהפסקה הובילה המארחת 40:45.

וויל קלייברן, שחקן אנאדולו אפס. Huseyin Yavuz / dia images, GettyImages
35 נקודות ושלשת ניצחון אדירה. קלייברן/GettyImages, Huseyin Yavuz / dia images

המהפך הושלם כאשר אנאדולו עלתה ליתרון ראשון במשחק ועליו שמרה עד הדקה האחרונה, בעיקר הודות לריצת 2:12 בפתיחת הרבע הרביעי. מדוע שמרה עליו עד הדקה האחרונה? כי פנרבחצ'ה עם ריצה מטורפת משלה יצאה בשתי הדקות האחרונות מפיגור 86:79 ומצאה את עצמה מובילה 89:90 בפוזישן האחרון שלה במשחק אחרי סל של נייג'ל הייז. זה לא הספיק לניצחון, כי וויל קלייברן עם שלשת ניצחון על הבאזר קבע 90:92 לאנאדולו שחזרה ל-1:1 בסדרה. המשחק השלישי ייערך ביום רביעי הקרוב באולמה של אנאדולו, שכעת היא עם יתרון הביתיות בסדרה של הטוב מ-5.

קלייברן לא רק קלע את שלשת הניצחון האדירה, אלא הצטיין עם 35 נקודות ב-50 אחוז מחוץ לקשת (5 מ-10) ו-13 מ-22 מהשדה בסך הכל, במשחק שבו אנאדולו חסרה את רודריג בובואה, כריס סינגלטון ואנטה ז'יז'יץ'. אלייז'ה בריאנט הוסיף 18 נקודות ושיין לארקין תרם 17 נק' ו-6 אסיסטים.

ג'ונתן מוטלי הוביל את קלעי פנרבחצ'ה גם הפעם עם 22 נקודות, כאשר איטודיס נאלץ להסתדר שוב ללא קרסן אדוארדס, נמניה בייליצה, טוניה ג'קירי, טיילר דורסי, דווין בוקר וקוסטס אנטטוקומפו. טאריק ביברוביץ' קלע 17 לזכות המפסידה, הייז תרם 14 ו-ווילבקין הוסיף 12 נק'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully