וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה סיימה עונה בקול ענות חלושה: פאטי וטורס יעזבו הקיץ?

האלופה נעלה את העונה עם הפסד שלישי בארבעה משחקים מול סלטה ויגו, אריק גרסיה חטף: "הוא נראה אבוד". פאטי שוב נכנס כמחליף וצ'אבי הטיל ערפל על עתידו: "לא אתייחס לכך". וגם: מתי פעם אחרונה קבוצה סיימה עונה בלי אף גול בפנדל?

ברצלונה אומנם זכתה כבר מזמן באליפות, אבל אמש (ראשון) היא סיימה את העונה עם הפסד 2:1 לסלטה ויגו, הפסד שהיה השלישי בארבעת המשחקים האחרונים שלה בליגה. ההפסדים הללו הותירו טעם חמצמץ כאשר שניים מהשחקנים שספגו את רוב הביקורות היו אריק גרסיה, סרג'י רוברטו ופראן טורס.

העיתונאי חאבי מיגל ביקר קשות את גרסיה ואמר: "הוא נראה אבוד על המגרש, הוא לא ישחק בכלל בעונה הבאה אם הוא לא ישתפר". על פראן טורס: "הוא שיחק רע מאוד. ייתכן שזה היה משחקו האחרון בברצלונה".

מי שיזכור לטובה את העונה הזו הוא רוברט לבנדובסקי, שהוכתר רשמית כ"פיצ'יצ'י" של הליגה עם 23 כיבושים והפך לשחקן הראשון מאז דני גויסה ב-2008 שנבחר למלך השערים בלי להבקיע אף פנדל.

פראן טורס, שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
גם הוא בדרך החוצה? פראן טורס/רויטרס

אפרופו פנדלים, ברצלונה לא הבקיעה אפילו פנדל אחד לאורך עונה שלמה. היא הקבוצה הראשונה שמסיימת עונה שלמה בספרד ללא כיבושים בפנדלים זה 81 שנים.

צ'אבי התייחס לאחר המשחק לשינויים בסגל והשחקנים שמתנדנדים ואמר: "אני לא יודע אם זה המשחק האחרון של כמה שחקנים, אבל כבר השבוע נתחיל לעבוד על תכנון העונה הבאה. השבוע נדע אילו אופציות יש לנו בחלון ההעברות. אנחנו צריכים להחתים שחקנים כדי להתמודד באירופה".

ומה לגבי אנסו פאטי? הילד המוכשר של בארסה שוב נכנס כמחליף וכבש את השער המצמק. פאטי סיים כשסגן מלך השערים של הקבוצה עם שבעה כיבושים, למרות שהוא פתח רק ב-12 משחקים העונה וברוב המכריע של המשחקים יובש על הספסל.

צ'אבי התייחס לעתידו הלא ברור של פאטי ואמר: "אני שמח בשבילו על הגול. העונה שלו היתה טובה. כולם תרמו ואנסו היה מכריע לעיתים. העתיד שלו? לא יכול להגיד שום דבר על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully