וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום משחק דרמטי: אולימפיאקוס ניצחה 70:73 את פנאתינייקוס

סשה וזנקוב (20 נק' ו-7 ריב') הוביל את הקבוצה מפיראוס ליתרון 0:1 בסדרה גמר הפלייאוף היווני, קאמבק של המועדון מאתונה ברבע האחרון לא הספיק. הצוות והסגל של הירוקים הותקף לפני שריקת הפתיחה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.6/ספורט1

סדרת גמר הפלייאוף בליגה היוונית בכדורסל יצא לדרך הערב (ראשון) כשבמשחק הפתיחה אולימפיאקוס ניצחה בתום דרמה גדולה 70:73 את פנאתינייקוס ועלתה ליתרון 0:1 בקרב על האליפות.

עוד לפני שריקת הפתיחה, האורחת מאתונה העלתה לרשתות החברתיות תיעוד של אוהדי המארחת זורקים אבנים ויורים זיקוקים ואמצעים פירוטכניים על הסגל והצוות המקצועי של פנאתינייקוס עם הגעתם לאולם בפיראוס, במה שגרם לנזק למבנה עם ניפוץ החלונות במתחם.

שתי הקבוצות החולקות את 20 האליפויות האחרונות בליגה היוונית נפגשו לסדרת גמר נוספת שנפתחה נהדר עבור פיינליסטית פיינל פור היורוליג עם ריצת 5:16 מהירה כשמוסטאפה פאל רשם 11 נקודות ו-5 ריבאונדים. האלופה מ-2021 חזרה לעניינים ברבע השני והצליחה לצמצם את ההפרש לחד ספרתי כשפאריס לי (14 נק' ו-8 אס') הוריד את הקבוצות בהפסקה ביתרון אדום של 33:41.

תיעוד תקיפת פנאתינייקוס על ידי אוהדי אולימפיאקוס

פנא הצליחה עם פתיחת חצי שני טוב לצמק לנקודה בלבד, אבל אז המארחת יצאה לריצת 6:15 והחזירה את היתרון הדו ספרתי לקראת הרבע האחרון כשסשה וזנקוב (20 נק' ו-7 ריב') הראה למה הוא נבחר ל-MVP של היורוליג והוביל את האדומים בדרך הבטוחה לניצחון ראשון בסדרה. מאריוס גריגוניס (17 נק' ו-5 ריב') עוד הצליח להשוות ברבע הרביעי עם 66:66 בדקות דרמטיות במיוחד, אבל בסיום אולימפיאקוס חגגה עם 70:73 בשתי קליעות אחרונות שהעלו אותה ליתרון על פני היריבה המרה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
קוסטאס סלוקאס, אולימפיאקוס. Ion Alcoba, GettyImages
עוד ניצחון על היריבה הותיקה. סלוקאס/GettyImages, Ion Alcoba

המשחק השני בסדרה יערך ביום חמישי (21:15) באתונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully