וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באגם נמצאו חולדות, אליפות אירופה הפכה מטריאתלון לדואטלון

התחרות קוצרה אחרי שבאגם המקומי התגלה זיהום כתוצאה מהגשמים בימים האחרונות ונמצאו בו חולדות. שחר שגיב סיים במקום ה-19

שחר שגיב. יחצ,
שחר שגיב/יחצ

הטריאתלט האולימפי הבכיר של ישראל שחר שגיב ממכבי תל אביב סיים במקום ה-19 באליפות אירופה שהתקיימה אחר הצהריים במדריד והתנהלה בחום כבד של 27-28 מעלות. לתחרות זינקו 65 ספורטאים וסיימו אותה 39 בלבד.

הבוקר החליטו המארגנים לבטל את תחרות השחייה ולהפוך את התחרות לדואטלון, אחרי שבאגם המקומי התגלה זיהום כתוצאה מהגשמים בימים האחרונות ונמצאו בו חולדות.

התחרות החלה ב-5 קילומטרים ריצה בה הציג שגיב יכולת טובה וסיים בחבורה המובילה. ברכיבה שהיתה למרחק של 40 קילומטרים גילה שגיב יכולת מצויינת וסיים אותה בדבוקה הראשונה עם עוד 6 ספורטאים. הוא לקח על עצמו יחד עם הבריטי ג'ונתן בראונלי (על 3 מדליות אולימפיות) להוביל את הרוכבים בתחרות.

בסיום הרכיבה, עם תחילת מקצה הריצה למרחק של 10 קילומטרים הרגיש שגיב, חניכו של ליאור כהן, התכווצויות חזקות ברגליו והוא סיים את התחרות במקום ה-19. בתחרות ניצח הספרדי דייויד קסטרו ובמקום השני הבריטי בראונלי.

איתמר לבנון. יחצ,
איתמר לבנון, מכבי תל אביב TRIMOR/יחצ

שחר שגיב סיכם את התחרות: "החלק הראשון של התחרות התנהל כמו שתכננתי ורציתי. שמתי לעצמי כמטרה לנצח את התחרות ולעשות משהו גדול. עד סיום הרכיבה הייתי לגמרי שם עפ"י התכנית. בנגיעה הראשונה שלי בקרקע, כשירדתי מהאופניים, כל הגוף שלי התכווץ, לא משהו שקרה לי בעבר. ניסיתי לצאת מזה, אך זה הלך והתגבר. סיום התחרות בהחלט מהווה אכזבה גדולה עבורי. לצערי הרבב אני מתחילת העונה לא מצליח לחזור לגל הטוב שלי. אני מקווה שבמשחקי אירופה בסוף החודש אחזור למקום הטבעי שלי- הטופ העולמי".

איתמר לבנון ממכבי תל אביב TRIMOR סיים את התחרות במקום ה-28, הישג טוב מאד עבורו, בהתחשב בגילו הצעיר (21) ובעובדה שזוהי הופעתו הראשונה באליפות אירופה לבוגרים.

השניים יתחרו בסוף החודש (28.6) במשחקי אירופה בקרקוב.

  • עוד באותו נושא:
  • טריאתלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully