וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה שיוטי מדליות לישראל בגביע העולם בשייט, פספוס לצוקרמן

4.6.2023 / 17:30

פוטו פיניש דרמטי השאיר את צוקרמן מחוץ לגמר התחרות בהולנד. גם אשכנזי, גולני ובן הרוש השיגו תוצאות יפות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.6/ספורט1

תחרות גביע העולם בשייט הסתיימה היום (ראשון) בהולנד, כאשר נבחרות ישראל רושמות הישג נאה עם שתי גולשות ושני שייטים בשיוטי המדליות.

בדגם הקייט פויל העפילה גל צוקרמן לחצי גמר התחרות מהמקום הרביעי, כאשר על מנת להתקדם לגמר היא הייתה צריכה לזכות בנצחון בשיוט אחד בלבד. צוקרמן פתחה את חצי הגמר חלש עם שיוט במקום רביעי, בשיוט הבא סיימה שניה ובשלישי שוב רביעית. לפני השיוט הרביעי עמדה צוקרמן בשוויון עם הגולשות הבריטית והשוייצרית, כאשר ניצחון של כל אחת מהן היה מעלה אותה לגמר.

השיוט הרביעי נפתח צמוד לחלוטין, כאשר צוקרמן מזנבת בבריטית, שתפסה את ההובלה בזינוק. בסיבוב מהמצוף האחרון לקו הסיום היא הצליחה להקטין את ההפרש למטרים בודדים והמשיכה להתקרב לבריטית, אך חצתה את קו הסיום שניה אחריה וראתה אותה מעפילה לגמר, בעוד צוקרמן הסתפקה במקום החמישי בתחרות.

מיה אשכנזי, שהעפילה גם היא לחצי הגמר סיימה במקום העשירי, כאשר יריבתה לחצי הגמר, הצרפתיה ג'סי קמפמן מעפילה לגמר, ושם מנצחת שלושה שיוטים רצופים וקוטפת את מדליית הזהב.

בסירות ה ILCA7 העפילו לראשונה עומר גולני ומאור בן הרוש לשיוטי המדליות. גולני העפיל מהמקום התשיעי ובן הרוש מהעשירי. שני השייטים ידעו שהפרש הנקודות בפסגה לא אפשר להם לאיים עם מקום בפודיום אך יצאו מצויין לשיוט והיו בדבוקה המובילה לכל אורכו. גולני סיים לבסוף את השיוט במקום הרביעי והתקדם למקום השמיני הכללי, בעוד בן הרוש מסיים מיד אחריו ומסיים את התחרות במקום העשירי.

גל צוקרמן, גולשת ישראלית. SAILING ENERGY,
פספוס. גל צוקרמן/SAILING ENERGY

כל תוצאות נבחרת ישראל בתחרות:

קייט פויל נשים: גל צוקרמן (5), מיה אשכנזי (10).
קייט פויל גברים: דביר אזולאי (19), זוהר חרובי (27), יעל פז (33).
ILCA7: עומר גולני (8), מאור בן הרוש (10), יוגב אלקלעי (27).
49er: מאור עבו וים ווירטהיים (21).

  • עוד באותו נושא:
  • שייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully