וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שאישרו להפועל חיפה: עוד אגודות ספורט בעיר דורשות הקדמת כספים

וועדת התמיכות העירונית המליצה להקדים כספים לאדומים בכדורסל, ואגודות רבות דורשות כי תאושר להם הקדמה דומה במקביל, או שיפנו לבית המשפט מחמת אפליה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.6/ספורט1

אגודות הספורט מכבי חיפה, בית"ר אחוזה, אורות חיפה ומועדון כדורגל נווה יוסף פנו היום (ראשון) למועצת עיריית חיפה, היועץ המשפטי, המנכ"ל ומבקר העירייה באמצעות עו"ד טל אבריאל בעקבות המלצה להעביר רק לקבוצת הכדורסל של הפועל חיפה חצי מהתמיכה השנתית בחודש יוני. האדומים מצויים בקשיים כלכליים ומתקשים לשלם משכורות לשחקנים ולאנשי הצוות. האגודות דורשות שאם המועצה תאשר זאת, היא תעביר במקביל גם להם מחצית מדמי התמיכה הכספית, אחרת יפנו לבית משפט.

"כל אחת ממרותיי שלעיל נאנקת אף היא תחת קשיים כלכליים ותזרימים הנובעים לא מעט מכך כי תמיכת העירייה מזה שנים משולמת בסופה של השנה, לאחור. אין אחת ממרשותיי שלא פנתה ברבות השנים בבקשות ותחינות להקדמת תשלום כספי התמיכה ואין אחד שלא קיבלה על כך שהתשלום מתאחר ומשולם על פי רוב ברבעון האחרון של השנה", כתב אבריאל במכתבו.

עינת קליש רותם, ראש עיריית חיפה. ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה, אתר רשמי
ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם/אתר רשמי, ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

"ההמלצה לשלם להפועל חיפה מיידית מחצית מדמי התמיכה כבר בחודש יוני אינה צריכה להיות חריגה. כך נדרש שעיריית חיפה תפעל בכל שנת כספים ותשלם לאגודות הספורט את דמי התמיכה בשלב מוקדם הרבה יותר של השנה, ואז גם האגודות תוכלנה להתקיים ולתפעל את פעילותן ביתר קלות... פנייתו של מר רוסמן, יו"ר עמותת לב אדום (המנהלת את הפועל חיפה, א.ש) לוועדת התמיכות, לא כללה כל מסמך חשבונאי או אחר המעידה על האמור במכתבו, וכל אחד ממרשותי יכולה בקלות להעביר מכתב דומה המדגים קשים תזרימיים שהקדמת תמיכת העירייה תפתור ותציל ממצב עגום".

אבריאל מסכם וכותב: "על כן, הורוני מרשותיי להודיע כי ימתינו עד יום שני ה-5 ביוני 2023 בשעה 9 בבוקר להודעת העירייה כי בדעתה לאשר במקביל בישיבת המועצה הקבועה ליום שלישי העברה זהה של מקדמה בשיעור זהה לכל האגודות, ולא רק להפועל חיפה. וככל שלא תתקבל הודעה שכזו, בדעת מרשותיי או מי מהן לעתור לבית המשפט בנדון מחמת אפליה, אי שוויוניות ועילות נוספות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully